Eden najbolj vročih avtomobilov ima resne težave z zanesljivostjo. To je zadnji primer, pri katerem se po glavi praskajo tudi serviserji

13. 5. 2024 | Gregor Žvab
Deli
Eden najbolj vročih avtomobilov ima resne težave z zanesljivostjo. To je zadnji primer, pri katerem se po glavi praskajo tudi serviserji (foto: Xiaomi)
Xiaomi

Morda pa težave izvirajo iz dejstva, da s tekočih trakov vsakih 76 sekund zapelje nov avtomobil.

Xiaomi SU7 je eden najbolj vročih avtomobilov trenutno na svetu. V prvih 24 urah so namreč zanj dobili skoraj 90.000 naročil, zanimanje pa še ne upada. Kljub temu pa ni vse tako rožnato, kot se zdi, saj številni kupci, poročajo o težavah z avtomobilom, ki ga sicer izdelajo zelo hitro.

Kot poroča portal Car News China pa je najnovejši incident verjetno najbolj nenavaden doslej. Avto se je namreč pokvaril po le 39 prevoženih kilometrih in ga, vsaj za zdaj, ni mogoče popraviti, zato ga je prodajni center moral vrniti proizvajalcu v analizo.

Veliko podrobnosti je še vedno nejasnih. Znano je sicer, da je bil gospod Wen, lastnik avtomobila, med prvimi kupci modela Xiaomi SU7 in je na avto čakal več kot mesec dni. Xiaomi SU7 je bil predstavljen 28. marca, ko so se začele prodaje. Gospod Wen je svoj avto prevzel iz centra za prevzem Xiaomi Auto Xiamen Xing'an v provinci Fujian 4. maja.

Car News China

6. maja je lastnik na družbenih omrežjih objavil video, v katerem je dejal, da se je njegov Xiaomi SU7 pokvaril pri visoki hitrosti kmalu po odhodu iz prodajnega centra in da je prevozil le 39 kilometrov. Gospod Wen je pojasnil, da je moral avto odpeljati nazaj v center, kjer je avto prevzel. Do okvare naj bi prišlo dan prej.

V videoposnetku je avto parkiran ob robu ceste, prižgane so varnostni utripajoči smerniki. Na zaslonu infotainment sistema je zapisano "Avtomobil bo kmalu ustavljen, prosimo varno ustavite in pokličite spletni servisni center", nato pa se je sporočilo spremenilo v "sistem za vožnjo je v okvari in prestav ni mogoče premakniti." To bi lahko kazalo na napako, zaradi katere ni mogoče prestaviti v vzvratno prestavo.

Presenetljivo je gospod Wen po tem incidentu dejansko zahteval nov avto namesto vračila denarja, ki pa mu ga ne morejo zagotoviti: "Želim avto, ne vrniti avta, in nočem oddati novega naročila v proizvodnjo." Ker so avtomobili v proizvodnji že dodeljeni lastnikom, mu tako ni mogoče zagotoviti novega. Služba za stranke pri Xiaomiju naj bi z gospodom Wenom trenutno pogajala o vračilu denarja in nadomestilu za nastale stroške.

To ni prvi incident, v katerem je bil Xiaomi SU7 vpleten zaradi težav s kakovostjo. Eno od bolj zaskrbljujočih je bilo, da samodejno zaviranje v sili ni delovalo pri hitrosti do 135 km/h, kot trdi Xiaomi, in da težava ni bila odpravljena s posodobitvijo. Prav tako so poročali o nepravilnostih pri debelini barve ter pretiranei obrabi sedežev na testnih vozilih.

Preberite še:

Novo na Metroplay: "Brez trdega dela in discipline ni vrhunskih rezultatov!" | Janja Garnbret