Dolgo se je čakalo na polni, 60-sekundni oglas za Lexus LC 500 coupe. Naslovili so ga "Man & Machine", predvajan pa bo med prvenstom Super Bowl. Zdaj je tu - in odzivi so zelo pozitivni.
Človek in stroj. In v primeru oglasa za Lexus LC 500, je ta človek Charles Riley, plesalec iz Los Angelesa, ki se pod umetniškim imenom Lil Buck predstavlja kot "umetnik gibanja". To umetnost je v oglasu izrazil ob pomoči komada Move Your Body, ki ga Sia prepeva tudi na novem albumu This Is Acting.
Ples in glasba ustvarita iz oglasa nekakšen glasbeni videospot, v katerem čudoviti Lexus (nekateri v komentarjih na YouTube ga že imenujejo za najbolj seksi coupe) igra glavno vlogo. Oglas je režiral Jonas Akerlund, sicer specializiran prav za režijo oglasnih spotov.
Oglas nam sporoči naslednje: "Stroji nimajo čustev, a redki med njimi nas s čustvi lahko navdahnejo." V primeru Lil Bucka je ta navdih tako močan, da lahko hodi po stenah. Spot se zaključi z novim sloganom znamke Lexus: Experience Amazing - doživite izjemnost.
Uživajte v tej 60-sekundni različici oglasa (med prvenstvom Super Bowl bodo zavrteli krajšo, 30-sekundno verzijo) in nam povejte, če vas je ta vizualni posladek dovolj navdušil, da ste začeli razmišljati o čisto svojem Lexusu.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere