Zdaj je znano, kdaj naj bi se začela gradnja enega najbolj potrebnih avtocestnih priključkov pri nas

22. 5. 2022
Deli
Zdaj je znano, kdaj naj bi se začela gradnja enega najbolj potrebnih avtocestnih priključkov pri nas (foto: Daniel Novakovič/STA)
Daniel Novakovič/STA

Dela naj bi potekala dve gradbeni sezoni. 

Projekt gradnje novega priključka Dragomer na primorski avtocestni vpadnici v Ljubljano, ki naj bi ublažil eno največjih prometni gneč na slovenskih avtocestah, prehaja v sklepno fazo. Dars je na okoljsko ministrstvo posredoval vlogo za gradbeno dovoljenje, po njegovi pridobitvi je še letos načrtovan razpis za izvajalca. Po izboru naj bi dela potekala dve gradbeni sezoni, predvsem zaradi zahtevnih barjanskih tal in temu prilagojene tehnologije gradnje.

Gradnjo dodatnega priključka med Brezovico in Vrhniko na Darsu napovedujejo že nekaj let.

Z njegovo ureditvijo bi promet preusmerili z regionalnih cest Brezovica-Vrhnika in Brezovica-Notranje Gorice-Podpeč na avtocesto. Namen je porazdeliti prometne tokove v prometnih konicah ter razbremeniti cestno omrežje, ki je vzporedno primorski avtocesti, obenem pa povečati prometno varnost.

Na Darsu so zapisali, da je bila za priključek Dragomer izdelana projektna dokumentacija za pridobitev gradbenega dovoljenja, pridobljena so tudi vsa potrebna soglasja za gradnjo na območju na robu Ljubljanskega barja.

Upravljavec avtocest in hitrih cest v državi je tako na ministrstvo za okolje in prostor posredoval vlogo za izdajo gradbenega dovoljenja, njegovo pridobitev pričakujejo "v doglednem času". V zaključni fazi je tudi izdelava projektne dokumentacije za izvedbo del.

Investicijska vrednost projekta je v investicijskem programu ocenjena na 44,2 milijona evrov v stalnih cenah iz septembra 2021. Projekt sofinancirajo Dars, direkcija za infrastrukturo ter občini Brezovica in Log-Dragomer.

Na Darsu računajo, da bi lahko k oddaji gradbenih del predvidoma pristopili letos poleti, če bo gradbeno dovoljenje do takrat pravnomočno. Dela naj bi po izboru izvajalca potekala dve gradbeni sezoni.

Kot omenjeno, bo del sredstev za izvedbo projekta prišel tudi iz državnega proračuna. Vlada je ravno ta teden sprejela sklep, da se projekt umesti v načrt razvojnih programov 2022-2025, torej med investicije za državno (so)financiranje.

Preberite še: 

Avto, ki ga vozi Tomi Meglič, bi v svojih garažah želeli številni Slovenci

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"