
Zgodovina nemške tovarne Audi se je začela z Augustom Horchom, ki je leta 1899 ustanovil avtomobilsko tovarno Horch, leta 1910 pa Audi, ki sta se leta 1931 skupaj z DKW-jem in Wandererjem vključil v koncern Auto Union. Auto Union je izdeloval zelo različne avtomobile, pri katerih je upošteval načela aerodinamike, slovel pa je predvsem po zmagovitih dirkalnikih. Leta 1949 so Auto Unionovi vodilni možje v Ingolstadtu obnovili podjetje Auto Union …
Zgodovina nemške tovarne Audi se je začela z Augustom Horchom, ki je leta 1899 ustanovil avtomobilsko tovarno Horch, leta 1910 pa Audi, ki sta se leta 1931 skupaj z DKW-jem in Wandererjem vključil v koncern Auto Union. Auto Union je izdeloval zelo različne avtomobile, pri katerih je upošteval načela aerodinamike, slovel pa je predvsem po zmagovitih dirkalnikih. Leta 1949 so Auto Unionovi vodilni možje v Ingolstadtu obnovili podjetje Auto Union GmbH. Julija 1950 je na ceste zapeljal DKW F9, najbolj priljubljen pa je bil leta 1959 predstavljeni DKW Junior, ki ga je leta 1963 nasledil sodobno oblikovani F12. Leta 1966 je Auto Union prišel v popolno last Volkswagna, ki je dvotaktne motorje nadomestil s štiritaktnimi in modele preimenoval v Audi. Audiji 72, 80, super 90, 60 in 75 so še bili izpeljani iz DKW-jev, potem pa so se stvari spremenile. Leta 1972 je bil namreč predstavljen sodobni Audi 80, ki mu je leta 1974 sledil Audi 50, obema pa leta 1976 Audi 100. Leta 1980 je prišel sloviti kupe Audi Quattro, ki je predstavil tudi znameniti štirikolesni pogon, ki je bil od leta 1982 na voljo tudi v Audiju 80, od leta 1984 pa v vseh modelih. Z audijem V8 Marca 1994 je Audi A8, ki je uvedel novo poimenovanje. Sledili so mu A4, A6, A3 in A2, športne različice so hkrati dobile oznaki S in RS. Leta 1996 je prišel tudi radikalni športnik Audi TT. Postopna širitev modelnega programa je prinesla limuzinska kupeja A5 in A7), športne terence Q2, Q3, Q5 in Q7, superšportnika R8 in malčka A1, trenutno pa se znamka širi tudi na področje električne mobilnosti.
Zanimivo je, da je A4 tisti Audi, ki združuje vse značilnosti te znamke. Je kot pribežališče za vse dobro, kar se najde pri drugih hišnih …
Končno so se zganili tudi pri Audiju! Saj ne, da bi bilo z njihovimi avtomobili kaj narobe, a zdaj je končno zanimiva tudi oblika.
Audijeva oblikovna revolucija sicer za naključnega opazovalca ni nič posebnega, za samo znamko pa so premiki ogromni.
Prejšnja generacija Audija Q3 je bila precej dolgo najmanjši Audijev model z oznako Q, torej križanec oziroma SUV. In bil je precej majhen. Zdaj (na …
Audijev A1 je namenjen tistim, ki ne marajo velikih avtomobilov, tudi z majhnim pa si lahko privoščijo veliko.
Trenutno je trgu ponuditi svežo in unikatno obliko avtomobila bolj kot ne misija nemogoče. Tudi zato se avtomobilske znamke raje odločajo za združevanje avtomobilskih razredov.
Po kar dolgem obdobju, ko se je zdelo, da pri Audiju stojijo na mestu, se je letošnje leto izkazalo za zelo audijevsko. Zdaj je tudi …
Lepši? Kakor komu, bi se verjetno glasil pravilen odgovor o obliki Audija A4 Allroad v primerjavi z njegovim klasičnim karavanskim bratom.
Ko govorimo o veliki nemški trojki, se mnenja krešejo le toliko, kolikor je zamegljen um posameznih privržencev. Vsi drugi vemo, da veliko prispevajo tudi tehnologije …
Tako kot na letalu, kjer lahko izbiramo med ekonomskim in poslovnim (ali celo prvim) razredom, tudi v avtomobilskem svetu obstajajo različni avtomobilski razredi. Med najdražje …
Segment križancev velja pri Audiju z vidika prodaje za najpomembnejšega - tudi po zaslugi Q2 in Q5 ki na naše ceste prihajata v novi podobi.
Dosežen je bi kar 54,3 odstoni prodajni delež.
Audi je pričel s proizvodnjo novega e-trona GT, njegova izdelava pa bo bolj okolju prijazna kot pri kateremkoli Audijevem avtomobilu doslej.
Znamka iz Ingolstadta je objavila zaključek aktivnosti v formuli E in prvenstvu DTM. Zdaj se Audi vrača h koreninam – reliju. Leta 2022 bodo nastopili …
Čeprav številni tega niso pričakovali, je Audi Q3 postal prodajna uspešnica. Uspešno pa se prodaja tudi kot rabljen avtomobil, saj je na trgu rabljenih vozil …
Doživel naj bi tudi športno izvedenko z oznako RS.
Električni avtomobili so v letu 2020 odigrali ključno vlogo. Postajajo vse bolj praktični z daljšim dosegom in naprednejšo tehnologijo, obenem pa cenovno še bolj dostopni!
Gre že za tretji model znamke Audi z oznako Sportback.
Nov izpušni sistem je pripravljen na takojšnjo vgradnjo in ne zahteva prilagajanja elektronike, zato pa prinaša pomembno in opazno spremembo.
Ob tem se pojavlja vprašanje, kaj bodo namenili izvedenki RS3