
Največja avtomobilska tovarna v Rusiji je vsekakor Lada. Njeni modeli so si ugled muhastih a trpežnih avtomobilov pridobili že v času železne zavese, ko se je uveljavila s sovjetsko različico Fiata 124. Ta se je šele leta 2012 dokončno poslovila od povolških tekočih trakov. Cenovno ugodno alternativo dragim terencem iz Zahoda in Japonske na skoraj vseh trgih že od leta 1979 predstavlja grobi in trpežni terenec s samonosno karoserijo Lada …
Največja avtomobilska tovarna v Rusiji je vsekakor Lada. Njeni modeli so si ugled muhastih a trpežnih avtomobilov pridobili že v času železne zavese, ko se je uveljavila s sovjetsko različico Fiata 124. Ta se je šele leta 2012 dokončno poslovila od povolških tekočih trakov. Cenovno ugodno alternativo dragim terencem iz Zahoda in Japonske na skoraj vseh trgih že od leta 1979 predstavlja grobi in trpežni terenec s samonosno karoserijo Lada Niva. Precej starodobno deluje tudi model srednjega razreda Priora, ki je na voljo kot kombilimuzina ali kombi. Razmeroma sodobna majhna kombilimuzina Kalina je na voljo tudi kot kombi Universal, pod imenom Granta pa tudi v obliki klasične limuzine. Gospodarska različica za domači trg se imenuje Rada. Za tuje trge bodo morebiti bolj zanimivi modeli, ki jih je Lada začela pripravljati po vstopu koncerna Renault-Nissan v njeno lastniško strukturo. Takšen je kombi Largus, ki so ga razvili na osnovi bivše Dacie Logan MCV. Najsodobnejša modela sta vsekakor tudi najbolj privlačna, gre pa za limuzino Vesta in iz nje izpeljanega križanca Xray.
Od avta za tako malo denarja ni mogoče pričakovati veliko. Ali pač?
Ne, ni. To je lada niva, ki se pelje po poplavljeni cesti in tako ne krši predpisov o terencih, saj od ceste ni oddaljena več …
Ob svojem nastanku je samara pomenila pravo tehnološko osvežitev avtomobilov iz tovarne AvtoVAZ. Ampak čas teće hitreje, kot uspeva Rusom razvijati nove modele (avtomobili serije …
Pregovor o ljudeh in oblekah je znan. Podobno lahko rečemo tudi za avtomobile. Torej je isti avto, odet v novo plastiko, boljši. No, če ni …
V avtomobilistični industriji je navada, da se limuzinska izvedba avtomobila s prirezanim zadkom predstavi le nekoliko pozneje ali pa hkrati s kombi-limuzino. No, pri ladi …
Pri vzhodnoevropskih avtomobilih smo vajeni, da so sicer tehnološko nekaj let za časom, pa vendar za svojo ceno ponujajo soliden izdelek. Prodajnemu adutu iz ruskega …
Še predno so lade samara prišle s tekočih trakov in so se njihova kolesa dotaknila jugoslovanskega asfalta, jih je bilo že tisoč prodanih. Ljubezen na …
Polnih šest let smo nestrpno čakali, da bi se prepričali, kaj je tako prevzelo ljubitelje avtomobilov na zahodnem avtomobilskem trgu, ki zmore ponuditi vsaj deset …
Marsikdo se ozre in reče, daj to je polepšani fiat 124, a šele potem spozna zmoto - Lada 1300 ES je navidez resda povsem torinsko …
Sovjeti so s svojo avtomobilsko industrijo dolgo zanemarjali. Proizvodnja moskvičev, volg, čajk, zaporožcev je v razsežnosti Sovjetske zveze komaj zadovoljila najnujnejše, predvse, službene potrebe. Potem …
Obe znamki bosta v prihodnje ostali ločeni, a hkrati še bolj povezani.
Ob sodobni obliki naj bi medtem še vedno ponujala prave terenske zmogljivosti.
Z novembrom je postala tudi pravo gospodarsko vozilo.
Kljub številnim pretresom po razpadu Sovjetske zveze največja ruska avtomobilska znamka z Renaultovo pomočjo še danes zalaga domači trg z novimi modeli.
Rusi so se ob tokratni prenovi osredotočili na udobje v kabini.
To lahko storite prek natečaja, ki bo potekal vse do 29. aprila.
Lada na slovenskem trgu že dolgo ni več uradno prisotna, a to seveda še ne pomeni, da je z njo konec. Prav nasprotno: sploh jim …
Poleg tega je ruski koncern predstavil še štiri nove modele avtomobilov, predvsem namenjenih ruskemu trgu.
Zgodba o podjetju, ki je v zgolj dveh desetletjih iz nebes padlo v pekel, iz katerega pa vsaj za zdaj še ni našlo izhoda.
Trenutni predsednik podjetja AvtoVAZ, Nicolas More, naj bi položaj zapustil zaradi premestitve na drugo delovno mesto znotraj koncerna Renault.