Lotus

Lotus se je pod Colinom Chapmanom, ustanoviteljem te britanske avtomobilske znamke, povzpel v sinonim za ekstremno lahko gradnjo - in to ne le na dirkališčih, ampak tudi s cestnimi modeli. Vlogo osnovnega modela opravlja dvosedežnik Elise, lahek roadster z različnimi značaji od nekoliko športnega do silovito športnega. Poleg njega je v programu tudi Exige S Coupé, pri katerem v bistvu gre za kupejevsko izvedbo ElisA. A kljub temu je Exige …

Lotus se je pod Colinom Chapmanom, ustanoviteljem te britanske avtomobilske znamke, povzpel v sinonim za ekstremno lahko gradnjo - in to ne le na dirkališčih, ampak tudi s cestnimi modeli. Vlogo osnovnega modela opravlja dvosedežnik Elise, lahek roadster z različnimi značaji od nekoliko športnega do silovito športnega. Poleg njega je v programu tudi Exige S Coupé, pri katerem v bistvu gre za kupejevsko izvedbo ElisA. A kljub temu je Exige S Coupé večji od Elisa, predvsem pa težji, saj njegova masa precej presega eno tono, medtem ko Elise tudi v najtežjih različicah ne preseže 900 kilogramov. Tu je tudi vetrovni Exige S Roadster, nekaj dodatne prefinjenosti ponuja Exige S Club Racer, veliko športnosti pa omogočata Exige 360 Cup in Exige V6 Cup R. 2+2-sedežna Evora je v primerjavi z ostalima modeloma težka že zajetnih 1395 kilogramov, kar pa ji nikakor ne oslabi športnega značaja. Obstaja tudi dirkalna različica, ki je sicer nekoliko šibkejša, a zaradi manjše teže tudi bolj iskra.