Kratek test: Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI Premium N Line (2019)

10. 12. 2019 | Sebastjan Plevnjak
Deli

Nekateri kupci avtomobilov z njimi ne želijo izstopati, drugi pač. So pa še takšni, ki nočejo ne enega ne drugega, ampak želijo drugačnost.

Hyundai i30 Fastback je že eden od takšnih avtomobilov. Nikakor ni zgolj petvratna kombi-limuzina, a ni niti klasična limuzina. Tem v Sloveniji tako ali tako nismo kaj dosti naklonjeni, seveda če to ni srednji višji razred, v kaaterem kraljujejo Passat in njegovi najbližji zasledovalci. Kupci pri Hyundaiu lahko izbirajo med tremi motorji – 120 ali 140 bencinskih 'konj' in 136 dizelskih.

Prvič je Hyundai ponudil tudi visokozmogljivo serijo N, a ta je res zmogljiva (250 ali 275 'konj'), hkrati pa tudi veliko dražja. Pohvalno so ponudili tudi alternativo, to je paket N-Line, ki v avtu za zmerno ceno (1.700 evrov) vdihne nekaj pridiha športnosti. Drugačna so platišča, prav tako prednji in zadnji odbijač, maska in ogledala, v notranjosti pa športni sedeži, športni volanski obroč, vzmetenje, prilagojene so tudi zavore in odzivnost motorja.

Tako običajni i30 z 1,4-litrskim turbobencinskim motorjem postane nekakšen mini športnik, ki na eni strani ponuja vso družinsko udobje, na drugi strani pa zadovolji moški ego, ko je ta sam za volanom. Sam bi si sicer želel boljšega pospeševanja in malo več vidnih detajlov, ki nakazujejo, da gre za športni paket opreme, a morda nisem ravno pravšnja ciljna skupina. Navsezadnje je ta avto namenjen tistim, ki so drugačni in prav takšen je tudi tale i30 Fastback N Line.

Osnovni podatki
Prodaja: Hyundai Avto Trade d.o.o.
Cena testnega modela: 22.960 EUR €
Cena osnovnega modela s popusti: 20.390 EUR €
Cena testnega modela s popusti: 22.960 EUR €
Moč: 103kW (140 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 9,5 s s
Največja hitrost: 203 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 5,4 l/100 kml/100km
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 696 EUR €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.180 EUR €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.353 cm3 – največja moč 103 kW (140 KM) pri 6.000/min – največji navor 242 Nm pri 1.500/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 7-stopenjski samodejni menjalnik – gume 225/40 R 18 V (Goodyear Ultragrip).
Zmogljivost: dolžina 4.455 mm – širina 1.795 mm – višina 1.425 mm – medosna razdalja 2.650 mm – prtljažnik 450–1.351 l – posoda za gorivo 50 l.
Mase: prazno vozilo 1.287 kg – dovoljena skupna masa 1.860 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.455 mm – širina 1.795 mm – višina 1.425 mm – medosna razdalja 2.650 mm – posoda za gorivo 50 l.
Prtljažnik: 450–1.351 l
Naše meritve
T = 18 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 5.642 km 
Pospešek 0-100km: 9,8 ss
402m z mesta: 17,1 ss ( 137 km/hkm/h)
Poraba goriva na normnem krogu: 5,3 l l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 42,8m
AM meja: 40,0m
Trušč pri 90km/h 58 dbdB
Hvalimo in grajamo
info-zabavni sistem 
poraba
prednji sedeži 
materiali 
merilniki