Kratek test Renault Mégane Intens TCe 140 - Z odraščanjem do varčnosti

14. 2. 2020
Deli

'Klasični' Mégane z novim zmogljivim motorjem je dobra izbira.

Karoserijske različice Mégana s petimi vrati že kar dolgo nismo preizkusili, čeprav je seveda najbolj priljubljena izbira pri slovenskih kupcih. No, za tega z novim motorjem iz skupne delavnice Renaulta in Daimlerja je vsekakor dobro, da smo ga preizkusili. Malo smo obudili spomine na enega najbolj priljubljenih modelov v francoski ponudbi in sklep je enostaven: Méganu se novi motor dobro poda. Novi motor je zamenjal sicer znanega in zmogljivega z oznako TCe 130.

Vsekakor gre za skok naprej, tako glede zmogljivosti in prepričljivosti pri vožnji, še bolj pa glede porabe goriva oziroma varčnosti. Prejšnji je namreč na našem testu glede gospodarnosti malce razočaral z veliko povprečno porabo, njegov naslednik je prav glede tega najbolj presenetil. O tem govori poraba na našem normnem krogu – le 5,3 litra goriva je bilo potrebnih za 100 kilometrov. To pa je za bencinski motor zagotovo odličen rezultat.4

Nekaj osvežitve v primerjavi s prejšnjim smo našli tudi pri info-zabavnem sistemu, in sicer ta zdaj omogoča tudi povezavo s pametnimi telefoni in uporabo sistemov CarPlay ali Android Auto, kar najdete med opcijsko opremo v paketu R-Link 2 za solidnih 600 evrov doplačila, skupaj z navigacijo, radiem DAB in 8,7-palčnim zaslonom, občutljivim za dotik.

Še vedno nam nista najbolj všeč obilni naslonjali prednjih sedežev, ker je posledica nekaj manj prostora za kolena zadaj, sicer pa je tudi prostornost povsem zadovoljiva.

Mégane je sicer že prišel v leta, a to še ne pomeni, da se mu ta poznajo. Bolje je zapisati, da je odrasel. To je zanj dobro, saj so mu nekatere otroške muhe zdaj že ozdravili!

Osnovni podatki
Cena testnega modela: 23.300 EUR €
Cena osnovnega modela s popusti: 19.340 EUR €
Cena testnega modela s popusti: 21.550 EUR €
Moč: 103kW (140 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 10,7 s s
Največja hitrost: 190 km/h km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 5,8 l/100 kml/100km
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 524 EUR €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.036 EUR €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.332 cm3 – največja moč 103 kW (140 KM) pri 5.000/min – največji navor 240 Nm pri 1.600/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik.
Zmogljivost: največja hitrost 190 km/h – pospešek 0–100 km/h 10,7 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 5,8 l/100 km, izpust CO2 130 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.231 kg – dovoljena skupna masa 1.814 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.359 mm – širina 1.814 mm – višina 1.447 mm – medosna razdalja 2.669 mm – posoda za gorivo 47 l.
Prtljažnik: 384–1.247 l
Ocena
  • Z nadgrajenim info-zabavnim sistemom Mégane ugaja.

Hvalimo in grajamo
lega na cesti
poraba goriva
malo prostora za kolena zadaj
Natančnost volanskega mehanizma