Ponavadi ljudje pick upe izberejo zato, ker rabijo delovni stroj. Amarok s trilitrskim šetvalnikom pa je mnogo več.
Malo je namreč avtomobilov, pri katerih se tako dobro čuti moč motorja oziroma njegov navor. Moči navsezadnje ni toliko, čeprav 260 'konjem' res ne gre gledati v zobe, a 580 Nm navora je naravnost fantastičnih. Zdi se, kot da voznik med pospeševanjem začuti vsak Nm, ki z neizmerno močjo sili več kot dve toni težki stroj do neslutenih hitrosti. Spomnim se časov, ko sem se kot mulec naokrog preganjal s Fiatovim Unom Turbo, ki je do 100 km/h pospešil v 7,2 sekunde in je bil zame najhitrejši avto na svetu. Zdaj pa tako hitro pospešuje poltovornjak?
Jasno je, da je skupaj s to surovo močjo testni Amarok ponujal še nadpovprečno opremo (za pick upe seveda), z doplačilnim pokrovom kesona pa je bil tudi vsestransko uporaben. A še najbolj pomembno pa je dejstvo, da se je testni Amarok peljal skoraj kot avto. No, skoraj kot križanec, ti pa so zdaj v modi, mar ne? Torej bi takšen avto lahko bil odlična alternativa za tistega, ki noče tja, kamor gre vsa čreda sveta. In ne bo mu žal.
Cena testnega modela: | 58.324 € |
---|---|
Cena osnovnega modela s popusti: | 54.521 € |
Cena testnega modela s popusti: | 58.324 € |
Motor: | V6 – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 2.967 cm3 – največja moč 190 kW (259 KM) pri 2.500–4.000/min – največji navor 580 Nm pri 1.400–3.000/min. |
---|---|
Prenos moči: | motor poganja vsa štiri kolesa – 8-stopenjski samodejni menjalnik – gume 255/50 R 20 H (Bridgestone Blizzak LM-80). |
Zmogljivost: | največja hitrost 205 km/h – pospešek 0–100 km/h 7,3 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 8,1 l/100 km, izpust CO2 214 g/km. |
Mase: | prazno vozilo 2.144 kg – dovoljena skupna masa 3.290 kg. |
Zunanje mere: | dolžina 5.254 mm – širina 1.954 mm – višina 1.834 mm – medosna razdalja 3.097 mm |
Prtljažnik: | n. p. |
T = 17 °C / p = 1.017 mbar / rel. vl. = 43 % / stanje kilometrskega števca: 14.774 km | |
Pospešek 0-100km: | 8,2s |
---|---|
402m z mesta: | 16,3s ( 136 km/hkm/h) |
Poraba goriva na normnem krogu: | 7,5 l/100 km l/100km |
Zavorna pot pri 100km/h: | 42,1m |
AM meja: | 40m |
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi | 60dB |
-
Zagotovo so s priljubljenostjo vsemogočih križancev pridobili tudi pick upi. Včasih so bili zgolj delovni stroji, zdaj pa tovarne v njihov razvoj vlagajo več, jih opremljajo z boljšo opremo in posledično so že čisto spodobni avtomobili, ki si ga človek brez težav omisli za vsakodnevno rabo.