Kratki test: Mazda6 SportCombi CD150 Attraction

23. 5. 2018 | Dušan Lukič
Deli

Oblika karavanske različice Mazde6 je oblikovno še vedno, čeprav v osnovi to generacijo poznamo že od leta 2012, sveža in prepoznavna.

Prav zato se ji, vsaj kar zadeva videz, za kupce ni treba bati. Podobno velja za motor, ki se je skrival v testni: šibkejši izmed obeh dizlov se je ob štirih odraslih potnikih v avtu in polnem prtljažniku izkazal za dovolj zmogljivega za avtocestna potovanja, res pa je, da hkrati tudi poraba ni preveč poskočila. Ob manj zahtevnih pogojih uporabe je lahko še bolj varčen, čeprav njegova poraba na normnem krogu (5,2 litra) ni pretresljivo nizka. A tisti, ki niso zahtevni (ki torej ne iščejo samo presežkov, saj se ti lahko preveč poznajo pri ceni), bodo zadovoljni.

In ta tema se v bistvu vleče skozi ves preostanek avtomobila. Merilniki? Klasika. Večina bo zadovoljnih, zahtevnejši kupci pa zagotovo ne (in tudi mi nismo bili). Informativno-razvedrilni sistem? Enako. Prostornost? Podobno, zadaj je počutje povprečno, spredaj kar dobro. Prostora je dovolj vsaj za voznike, manjše od dobrih 190 centimetrov, udobnega položaja za volanom ni težko najti, ergonomija ni evropska, vendar tudi nima večjih pomanjkljivosti, odlagalnih površin je dovolj – skratka, s stališča udobja in uporabe je Mazda6 prav prijeten avto. Majhna izjema je Mazda6 le, če govorimo o hrupu, saj ne sodi med najtišje avtomobile v razredu.

Zastonj kosila ni, pravi prosti prevod ameriškega pregovora, in jasno je, da vsega za nič denarja ni mogoče dobiti. Karavanska različica Mazdine šestice si je tako prislužila tudi nekaj minusov, a na splošno gledano gre še vedno za avto, ki za svojo ceno ponuja precej, tudi pri varnosti in udobju.

Preberite še:

Mazda6 karavan CD175 AT AWD Revolution Top

Kratki test: Mazda6 Sedan CD150 Attraction

Osnovni podatki
Cena osnovnega modela: 28.800 €
Cena testnega modela: 29.300 €
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 696 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 1.283 €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 2.191 cm3 – največja moč 110 kW (150 KM) pri 4.500/min – največji navor 380 Nm pri 1.800-2.600/min
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 225/45 R 18 V (Goodyear Ultragrip)
Zmogljivost: največja hitrost 210 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,2 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 4,4 l/100 km, izpust CO2 116 g/km
Mase: prazno vozilo 1.485 kg – dovoljena skupna masa 2.090 kg
Zunanje mere: dolžina 4.805 mm – širina 1.840 mm – višina 1.475 mm – medosna razdalja 2.750 mm – posoda za gorivo 62 l
Prtljažnik: 522–1.648 l
Naše meritve
T = 6 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 12.647 km
Pospešek 0-100km: 10s
402m z mesta: 17s ( 133km/h)
Prožnost 50-90km/h: 6,6/10,3s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 8,9/11,7s (V./VI.)
Poraba goriva na normnem krogu: 6,6 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 42,2m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 59dB
Ocena
  • Krepko je vstopila v zrela leta – a ni malo potencialnih kupcev, ki bodo znali ceniti prav to: kompakten, zanesljiv, dovolj udoben in zmogljiv avto (pri katerem se ni treba ukvarjati s kopico bolj ali manj razumljivih novosti) za primerno ceno

Hvalimo in grajamo
menjalnik
prtljažnik
zvočna izolacija
staromodnost merilnikov in informativno razvedrilnega sistema