Mercedes-Benz C 220 CDI Elegance

11. 12. 2007 | Dušan Lukič
Deli

Najboljša rešitev pri nakupu avta je tudi najpreprostejša: najboljši motor plus najbogatejša oprema. Preprosto ? a le, če si to lahko privoščite. Včasih so potrebni kompromisi.

Ti so lahko nagnjeni bolj na stran motorja ali bolj na stran opreme ? in tale C sodi med zadnje. Motorju bi sicer težko očitali, da je slaboten, vsekakor pa je z dna ponudbe. Oznaka 220 CDI pomeni 2, 2-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki zmore čisto zadostnih 170 ‘konjev’, kar je sicer druga najmanjša moč pri razredu C, a ker se hkrati lahko pohvali z dizelsko obilico navora (tega je za 400 Nm), zmore dobro tono in pol težko limuzino premikati povsem brez težav.

To dokazuje 8, 5-sekundni pospešek do 100 kilometrov na uro. Težav ne povzroča niti kombinacija z (le) petstopenjsko avtomatiko, prej nasprotno: ta spretno zakrije rahlo nadušljivost v najnižjih vrtljajih in C 220 CDI je za vsakdanjo uporabo več kot dovolj živahen, poraba pa je še vedno ugodna.

Medtem ko je motor z dna ponudbe, je oprema Elegance s kopico dodatne opreme (te je bilo za kakih 13 evrskih tisočakov) zelo pri vrhu. Pravzaprav nič ne manjka: triconska klimatizacija (ločena za zadnjo klop), navigacija z velikim LCD-zaslonom sistema Comand, DVD-predvajalnik, ogrevano usnje na električno nastavljivih sedežih, parkirna pomoč, ksenonski žarometi, večfunkcijski volan, v les oblečeni deli armaturne plošče (O. K., nekaterim les ni všeč, a vseeno daje občutek prestiža) in še kaj bi se našlo.

Preveč? Morda bi se dalo čemu odpovedati in stopiti korak višje pri motorju ? ali pa tudi ne. Vse je odvisno od osebnega okusa (in od debeline denarnice, seveda). O tem pa tu ne bomo sodili, zato velja zapisati le: dovolj zmogljiv motor, ostanek tehnike takšen, kot bi od avtomobila z zvezdo na nosu pričakovali, oprema in cena pa ? kakor pač želite . .

Dušan Lukič, foto: Aleš Pavletič, Saša Kapetanovič

Osnovni podatki
Prodaja: AC Intercar d.o.o.
Cena osnovnega modela: 32.800 €
Cena testnega modela: 45.344 €
Moč: 125kW (170 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 8,5 s
Največja hitrost: 228 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 9,1l/100km
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 2.148 cm3 – največja moč 125 kW (170 KM) pri 4.000/min – največji navor 400 Nm pri 2.000/min.
Prenos moči: motor poganja zadnji kolesi – 5-stopenjski samodejni menjalnik – gume 225/45 R 17 W (Michelin Pilot Primacy).
Zmogljivost: največja hitrost 228 km/h – pospešek 0–100 km/h 8,5 s – poraba goriva (ECE) 9,1/5,3/6,7 l/100 km.
Mase: prazno vozilo 1.585 kg – dovoljena skupna masa 2.070 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.580 mm – širina 1.770 mm – višina 1.445 mm.
Notranje mere: posoda za gorivo 66 l.
Prtljažnik: 475 l
Naše meritve
T=20 °C / p= 1.075 mbar / rel. vl.: 39 % /Stanje števca: 16.303 km
Pospešek 0-100km: 9,1s
402m z mesta: 16,4s ( 139km/h)
1000m z mesta: 29,8s ( 179km/h)
Največja hitrost: 230km/h (VI.)
poraba na testu: 8,9 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 40,2m
AM meja: 41m
Ocena
  • S tem motorjem pri razredu C ne boste zgrešili, doplačilo za samodejni menjalnik pa je zelo priporočljivo. Cena? Saj veste: kolikor denarja, toliko muzike. Oziroma opreme.

Hvalimo in grajamo
položaj za volanom
podvozje
motor
ESP ni izklopljiv
PDC ni serijski
premajhen predal pred sovoznikom