Nissan Micra 1.2 Acenta

Nissan Micra kljub skromni prenovi ostaja pravi avtomobil za vse, ki si želijo mestnega poskočneža z igrivim upravljanjem. No, ni čisto za vse. Za volanom boste videli le ženske!

Prenesi PDF testa
22. 5. 2008

Nissanovi Micri čisto nič ne manjka, vendar se v njej (moška) ekipa Avto magazina ni počutila najbolje. Mestni avtomobilček je namreč namenjen predvsem ženskam in oblikovan za njih, torej smo testni avtomagazinovci premalo obdarjeni zgoraj in preveč spodaj. Povedano z drugimi besedami: če ne bi poslušali naših boljših polovic, bi mogoče zgrešili namen tega avtomobila.

Pri Nissanu so pri zunanji in notranji oblikovni prenovi očitno res mislili le na osvežitev, saj je treba staro in novo Micro parkirati na sosednja parkirna prostora, da prepoznate razlike. Nekaj sprememb boste opazili na žarometih in preostalih svetilih, nekaj na odbijačih, določene popravke je doživela tudi notranjost, predvsem pa so Micro dobro založili z vso najnovejšo elektronsko tehniko.

Zato bodo lahko voznice prostoročno telefonirale (Bluetooth), poslušale radio s CD-predvajalnikom ter upravljale potovalni računalnik, radio in omejevalnik hitrosti le z volanskimi tipkami. Predvsem nežnejše predstavnice nižje rasti boste cenile po višini nastav­ljiv voznikov sedež, prav vse pa pomično zadnjo klop, ki ponuja možnost prevoza prijateljev na žurko ali prtljage na morje.

Seveda od osnovnega prtljažnika ne morete pričakovati čudežev, saj je Micra z 235 litri zelo povprečno obdarjen mestni avtomobil. So pa načrtovalci pri Nissanu namenili prostor za vašo torbico v sedalnem delu sovoznikovega sedeža. Vredno zlata, kajne?

Če gledamo z vidika preprostosti uporabe, je Micra izredno prijeten avtomobil. Električno krmiljen volan, petstopenjski menjalnik (žal prekratek za avtocesto) in odzivnost stopalk dajejo občutek, kot da so ga naredili samo za vas.

Večina proizvajalcev, ki ponuja mestne avtomobile, bil lahko šla k Micri na učne ure igrivega upravljanja. Seveda veliko k tej igrivosti pripomore poskočen bencinski motor, ki iz 1, 3-litrske prostornine izvleče 59 kilovatov.

Mogoče se ne sliši veliko, vendar vsak kilovat in njutonmeter navdušita tako pri elastičnosti pri nižjih vrtljajih kot pri poskočnosti pri višjih. Če pa motorju slučajno zmanjka sape, je tu mehki in natančni menjalniški klip-klap ? in voznik je znova nasmejan.

Ker so določeni avtomobili namenjeni le ženskam, saj moški za volanom izgledajo smešno, iščemo tehnično dobro podkovana in prikupna dekleta, ki so talentirana za pisanje. Pravite, da bo težko? No, pa naj bodo le luštna . . Šalo na stran, Nissan Micra bi verjet­no bil njihov prvi avtomobil.

Aljoša Mrak , foto:? Aleš Pavletič

Nissan Micra 1.2 Acenta

Osnovni podatki

Prodaja: Renault Nissan Slovenija d.o.o.
Cena osnovnega modela: 11.860 €
Cena testnega modela: 12.200 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila
Moč: 59kW (80 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 13,5 s
Največja hitrost: 167 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 5,1l/100km

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni –bencinski – gibna prostornina 1.240 cm? – največja moč 59 kW (80 KM) pri 5.200/min – največji navor 110 Nm pri 3.600/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 175/60 R 15 H (Dunlop SP Winter Sport M3).
Zmogljivost: največja hitrost 167 km/h – pospešek 0–100 km/h 13,5 s – poraba goriva (ECE) 7,4/5,1/5,9 l/100 km.
Mase: prazno vozilo 946 kg – dovoljena skupna masa 1.475 kg.
Zunanje mere: dolžina 3.719 mm – širina 1.660 mm – višina 1.540 mm – prtljažnik 251–371 l – posoda za gorivo 46 l.

Naše meritve

T = 16 °C / p = 990 mbar / rel. vl. = 47 % / Stanje kilometrskega števca: 5.815 km
Pospešek 0-100km: 13,0s
402m z mesta: 18,7s ( 118km/h)
1000m z mesta: 34,7s ( 147km/h)
Prožnost 50-90km/h: 13,9 (IV.)s
Prožnost 80-120km/h: 22,8 (V.)s
Največja hitrost: 160km/h (V.)
poraba na testu: 7,6 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 47,9m
AM meja: 41m
Ocena
  • Vsekakor dobra izbira, če ste ženska in hočete mestni avtomobilček. Le fanta ali moža ne pošiljajte z njim v mesto …

Hvalimo in grajamo
prostor za torbico v sovoznikovem sedalnem delu
sveže obarvana notranjost
menjalnik
igrivo upravljanje
motor
skromna oblikovna prenova
majhen prtljažnik
nima stabilnostnega sistema ESP
ni za moške