Peugeot 208 Allure 1.6 BlueHDI 100 Stop&Start

Peugeot 208 je s posodobitvijo stopil korak naprej, vsekakor daleč od povprečja in v izvedbi Allure z motorjem 1.6 Blue HDi postregel s prestižem, ki ga med majhnimi avtomobili nismo vedno deležni.

Prenesi PDF testa
Peugeot 208 Allure 1.6 BlueHDI 100 Stop&Start (foto: Uroš Modlic) Uroš Modlic
18. 4. 2016

Prestiž, bogata oprema, kakovostni materiali in na splošno zelo prijeten občutek vožnje z njim so glavni poudarki, ki ga na najkrajši možen način najbolje opišejo. Resda gre pri novi Peugeotovi Dvestoosmici za nekoliko osvežen videz, ki je še malce bolj dinamičen in tudi všečen. Tu so zdaj že skoraj obvezne dnevne LED luči, ki mu dajejo prepoznaven obraz in dinamične in moderne linije lepo zaključujejo v celoto. Ta vsekakor že od daleč pove, da gre za avto, ki vzbuja čustva. Pod pokrovom motorja se skriva odlični dizelski turbomotor s štirimi valji in 1.560 kubičnimi centimetri prostornine, ki zmore okroglih 100 'konjev' pri 3.750 vrtljajih in predvsem postreže tudi s spodobnim navorom 254 njutonmetrov pri dizelsko nizkih 1.750 vrtljajih na minuto.

Med vožnjo to pomeni, da mali avto, ki je sicer dovolj velik, da zadosti potrebam družine, če le člani niso razvajeni glede prostora, navdušuje z dinamičnostjo. Vožnja po mestu in zunaj njega je nezahtevna, motor poskočen in povsem kos tudi vožnji na daljše razdalje. Tam nas je prijetno presenetila tudi nizka poraba. Ta se giblje okrog petih litrov in ponuja dovolj dometa, da s polno posodo prevozite vsaj med 700 in 800 kilometri.

Mešani cikel vsakodnevne vožnje po avtocesti, primestju in mestu pa postreže z dosegom med 650 in 700 kilometri. Če sodite med tiste, ki se veliko vozite in ne marate pogostih obiskov bencinskih črpalk, je ta avto s tem motorjem brez dvoma ena boljših izbir. Poraba na testu je sicer znašala 6,2 litra na 100 kilometrov. Tako kot motor navduši s svojim mirnim in tihim tekom ter prožnostjo, se občutek prestiža, ki ni značilen za ta razred, seli tudi v notranjost. Majhen, športen, v usnje oblečen volan dobro sede v roke in zagotavlja odličen nadzor nad avtomobilom, ki se tudi pri dinamični vožnji odzove z zanesljivo lego na cesti. Vozniku je vse upravljanje z gumbi na volanu in ob njem na dosegu prstov, odlično pa so poskrbeli tudi za brskanje po velikem LCD-zaslonu na sredini armaturne plošče, kjer najdemo bogato opremljene menije in večpredstavnostno opremo.

Glasba vam bo igrala prek sistema SMEG s šestimi zvočniki, da se ne boste izgubili, pa bo poskrbela odlična navigacijska oprema. Prek priključka USB in AUX si boste lahko naložili ali predvajali vašo najljubšo glasbo, za varno telefoniranje in povezavo s pametnim telefonom pa je tu dobro delujoči sistem bluetooth. V mestni gneči 208 prepriča z dovolj majhnimi zunanjimi merami, da parkiranje ni težavno, z uporabo tipal pa je to lahko filigransko natančno. Dekleta, če imate zadržke pri parkiranju, je tole pravi avto za vas. Z omenjeno opremo Allure, ki poskrbi za modern videz in razvajanje z veliko stekleno panoramsko streho, 16-palčnimi športnimi platišči v barvi titana, ličnimi kromiranimi dodatki v notranjosti in zunanjosti smerniki v stranskih ogledalih in temnih odtenkih notranjosti je ta Peugeot 208 pravi francoski zapeljivec.

Šarma mu res ne primanjkuje. Malce zbode v oči le visoka cena testnega vozila brez popustov, ki nanese malce pod 20 tisočaki. A ob različnih popustih kljub temu pristane pri ceni slabih 16 tisočakov za končnega kupca, kar je za ta avto že dobra kupčija. Varčen, varen, poskočen in predvsem prestižno opremljen nas ni pustil ravnodušne.

Slavko Petrovčič  foto: Uroš Modlic

Peugeot 208 Allure 1.6 BlueHDI 100 Stop&Start

Osnovni podatki

Cena osnovnega modela: 17.535 €
Cena testnega modela: 19.766 €
Moč: 73kW (100 KM)

Stroški (do 100.000km)

Obvezno zavarovanje: 373 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 998 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.560 cm3 – največja moč 73 kW (100 KM) pri 3.750/min – največji navor 254 Nm pri 1.750/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 195/55 R 16 H (Michelin Energy Saver).
Zmogljivost: največja hitrost 187 km/h – pospešek 0–100 km/h 12,0 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 3,4 l/100 km, izpust CO2 87 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.090 kg – dovoljena skupna masa 1.550 kg.
Zunanje mere: dolžina 3.973 mm – širina 1.739 mm – višina 1.460 mm – medosna razdalja 2.538 mm – prtljažnik 285–1.076 l – posoda za gorivo 50 l.

Naše meritve

T = 17 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 1.252 km
Pospešek 0-100km: 11,1s
402m z mesta: 17,8s ( 126km/h)
Prožnost 50-90km/h: 12,5s (IV)
Prožnost 80-120km/h: 16,4s (V)
Zavorna pot pri 100km/h: 37,1m
AM meja: 40m
Ocena
  • Če vam je majhen avto dovolj velik za vaše vsakodnevne potrebe, imate radi poskočnega in bogato opremljenega, obenem pa vas tak lahko brez težav odpelje tudi na drugi konec Evrope in če ne želite težav pri parkiranju, se boste v Peugeotu 208 Allure 1.6 HDi počutili odlično.

Hvalimo in grajamo
udobje
oprema
motor
poraba
merilniki so ob določenih nastavitvah volana slabše vidni
cena brez popustov

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri