Podaljšani test: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI (81 kW) Ambition

1. 2. 2016
Deli

Zdaj, ko je dopust za mano, mi ni jasno, zakaj sem se na pot bal oditi s Fabio.

Saj veste, klasičen pomislek pred potovanjem na morje: »Kako bom vse spravil v avto?« Meni so dovolj natikači in kopalke, a kaj ko sta poleg še dve dami? Tisto v otroškem sedežu sem komaj prepričal, da na morju res ne potrebujemo njene otroške kuhinje, za največjo možno plišasto igračo se pa ni pustila pogajati. Za Škodo Fabio Combi je bil to nekakšen preizkus, ali se lahko izkaže kot potencialen edini avto v družini ali je njeno poslanstvo biti tisti drugi avto pri hiši. Pogled v 520-litrsko praznino mi je vlil precej optimizma in 10 minut pozneje mi je ob pomoči izkušenj iz igranja tetrisa uspelo napolniti prtljažnik do vrha.

Okej, gremo. Čeprav je bil sopotnikov sedež pomaknjen do konca nazaj, se damica v otroškem sedežu ni pritoževala nad pomanjkanjem prostora za nogice. Več težav sem imel sam, saj sem s svojimi 195 centimetri težko našel idealen položaj za volanom. Kolena so pritiskala ob vrata in sredinsko konzolo, glava pa je bila tik pod stropom. Tisti bolj estetski del družine je imel nekaj pripomb nad pusto notranjostjo, mene je bolj navduševala ergonomija, uporabnost, množica odlagalnih mest in delovanje infozabavnega sistema. Bolj ko se je približeval vrhniški klanec, bolj me je zanimalo, kako se bo izkazal 81-kilovatni turbobencinar pod pokrovom. Na tempomatu nastavljena zakonsko omejena avtocestna hitrost ni niti za trenutek upadla, zato tudi roka ni posegla po menjalniku, ampak je počivala na ... amm ...

Fabia nima naslona za desno roko. Priznam, pogrešal sem ga. Nisem pa pogrešal odvečnega ustavljanja na bencinskih črpalkah, saj Fabia s polnim tankom ob porabi 5,5 litra goriva z lahkoto prepotuje dobrih 700 kilometrov. Tako, tričlanska družina vam sporoča, da je Škoda Fabia Combi lahko super uporaben avto za pot na morje. Ker pa smo tik pred tem, da se obogatimo še za enega člana, smo pripravljeni prihodnje leto sprejeti enak izziv v okrepljeni postavi.

bese­di­lo: Saša Kapetanovič

Osnovni podatki
Prodaja: Porsche Slovenija
Cena osnovnega modela: 9.999 €
Cena testnega modela: 16.374 €
Moč: 81kW (110 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 9,6 s
Največja hitrost: 199 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,8l/100km
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 501 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 982 €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbobencinski – gibna prostornina 1.197 cm3 – največja moč 81 kW (110 KM) pri 4.600–5.600/min – največji navor 175 Nm pri 1.400–4.000/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 215/45 R 16 H (Dunlop SP Sport Maxx).
Zmogljivost: največja hitrost 199 km/h – pospešek 0–100 km/h 9,6 s – poraba goriva (ECE) 6,1/4,0/4,8 l/100 km, izpust CO2 110 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.080 kg – dovoljena skupna masa 1.610 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.255 mm – širina 1.732 mm – višina 1.467 mm – medosna razdalja 2.470 mm – prtljažnik 530–1.395 l – posoda za gorivo 45 l.