Kratki test: Renault Clio Intens Energy dCi 110

29. 11. 2017 | Dušan Lukič
Deli

Če kupujete Renaultov Clio, seveda lahko posežete tudi po takšnem za 11 tisočakov. A ni malo tistih, ki si želijo sicer relativno majhen, a vseeno dobro opremljen in motoriziran avto, kakršen je bil testni Renault Clio Intens Energy dCi 110.

Takšni po navadi posežejo po motorju iz zgornje polovice, ne pa z vrha motorne lestvice, in boljši opremi. In takšnim bi bil testni Clio zelo verjetno všeč.

Pravzaprav nas je motilo le nekaj: takšen avto bi si zaslužil samodejni menjalnik. A na žalost prav ta motor (malce nerazumljivo) ni na voljo z menjalniško avtomatiko. Če si je res želite, bo treba izbrati šibkejšo, 90-’konjsko’ različico dCija – res pa je, da je takšna finančno tako rekoč enakovredna ceni močnejšega dizla z ročnim menjalnikom. Izbira torej je, čeprav ne najboljša. Če ste veliko izven mesta in če vam več pomeni živahnost kot udobje, bo takšen dCi 110 odlična izbira; če ste večino časa v mestu, pa bo boljša izbira dCi 90 v kombinaciji z dvosklopčno avtomatiko.

110-’konjski’ dizel je dovolj živahen, a tudi še dovolj tih. Šeststopenjski ročni menjalnik se z njim dobro razume, gibi prestavne ročice sicer niso vrhunsko natančni (so pa dovolj natančni), vendar se oddolžijo z mehkim delovanjem brez pretiranega upiranja. Tudi med ovinki je takšen Clio prijazen: nagibanja ni preveč, vozna dinamika pa je med boljšimi v razredu.

Enako velja za počutje v notranjosti, sploh ker gre za najvišji nivo opreme pri Cliu. Zato ima tudi navigacijo in avdio sistem Bose, oboje seveda združuje infozabavni sistem R-Link, nad katerim se po navadi pritožujemo – a za ta avtomobilski razred je dovolj dober. Tako s takšnim Cliom, če iščete avto iz uvoda, ne boste zgrešili.

besedilo: Dušan Lukič · foto: Saša Kapetanovič, Uroš Modlic

Preberite še:

Renault Clio Energy TCe 120 Intens

Renault Clio Grandtour dCi90 Limited Energy

Renault Captur Outdoor Energy dCi 110 Stop&Start

Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy

Renault Zoe Zen

Osnovni podatki
Cena osnovnega modela: 17.590 €
Cena testnega modela: 20.400 €
Stroški (v enem letu)
Obvezno zavarovanje: 535 €
KASKO ZAVAROVANJE (+B,K), AO, AO+ 894 €
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – gibna prostornina 1.461 cm3 – največja moč 81 kW (110 KM) pri 4.000/min – največji navor 260 Nm pri 1.750/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 6-stopenjski ročni menjalnik – gume 205/45 R 17 V (Bridgestone Blizzak LM-32).
Zmogljivost: največja hitrost 194 km/h – pospešek 0–100 km/h 11,2 s – kombinirana povprečna poraba goriva (ECE) 3,5 l/100 km, izpust CO2 90 g/km.
Voz in obese: prazno vozilo 1.204 kg – dovoljena skupna masa 1.706 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.062 mm – širina 1.731 mm – višina 1.448 mm – medosna razdalja 2.589 mm – prtljažnik 300–1.146 l – posoda za gorivo 45 l.
Naše meritve
Okoliščine meritev: T = 17 °C / p = 1.028 mbar / rel. vl. = 55 % / stanje kilometrskega števca: 12.491 km
Pospešek 0-100km: 10,3s
402m z mesta: 18,3s ( 125km/h)
Prožnost 50-90km/h: 8,8/13,8s (IV./V.)
Prožnost 80-120km/h: 12,8/16,9s (V./VI.)
Poraba goriva na normnem krogu: 4,4 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 41,4m
AM meja: 40m
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 60dB
Ocena
  • Takšen Clio navduši z udobjem in opremo in bo na kožo pisan tistim, ki te faktorje cenijo bolj kot metre in kilograme.

Hvalimo in grajamo
motor
poraba
videz
ni možnosti izbire samodejnega menjalnika