Renault Thalia 1.5 dCi EXPRESSION

31. 10. 2002 | Peter Kavčič
Deli

Franc je trgovski potnik pri srednje velikem podjetju, svojim strankam po Sloveniji ponuja kuhinjsko posodo, jih prepričuje, kako je odlična in da jo morajo imeti na izložbenih policah, sicer se ljudje še ustavljali ne bodo, kaj šele kupovali pri njih! Franc je nedvomno mojster svojega posla. Del zaslug za uspeh pa pripisuje svojem avtomobilu. Se sprašujete, zakaj?

Preprosto. Ko so mu v tovarni, kjer je zaposlen, sporočili, da je prošnja za nov službeni avtomobil odobrena, si je zvito pomel dlani in sebi v brk zahihital: »Torej bo le limuzina in ne navaden Clio.« Franc je namreč v dolgih letih tega posla ugotovil, da je nastop pred stranko mnogokrat še pomembnejši od samega izdelka, ki ga ponuja. Zakaj je izbral Thalio (proračun v tovarni mu pač ne omogoča nakupa večjega in luksuznejšega avtomobila), je torej jasno.

Limuzina je, elegantna tudi in se dobro poda h kravati, ki je obvezni del njegove službene obleke. Prtljažnik je dovolj prostoren, da v njem prevaža tri različne komplete kuhinjskih loncev, nad voznimi lastnostmi pa tako ali tako nima veliko pripomb, saj najraje vozi tekoče in umirjeno.

Pomembneje mu je, da Thalia (izbral je tisto z novim dizelskim motorjem 1.5 dci) porabi malo goriva, saj so v podjetju zelo občutljivi na pretirano razsipavanje z denarjem za gorivo, tistih 200 tisočakov več, kot so jih plačali za dizelski motor, pa tako ali tako pokrijejo še pred 100.000 prevoženimi kilometri. Tudi če se mu zelo mudi na drugi konec Slovenije in hoče ob dveh popoldan zaključiti delo, mali dizel ne popije več kot dobrih sedem litrov. Najbolj pa Franca navduši nezahtevna vožnja, saj mu ni treba nenehno posegati po prestavni ročici.

Ko na dan prevozi približno 200 kilometrov, je predvsem zaradi poletne vročine in vedno daljših zastojev na cesti še posebej hvaležen, da je pri nadrejenih izsilil še doplačilo za klimatsko napravo. Nekaj sodobnega udobja si pa lahko privošči, mar ne? Kakšen pa bi bil pred strankami, ves prepoten v mokri srajci! ? Za možakarja zrelih let se to ja ne spodobi.

Peter Kavčič

FOTO: Aleš Pavletič

Osnovni podatki
Prodaja: Renault Nissan Slovenija d.o.o.
Cena osnovnega modela: 9.443,33 €
Cena testnega modela: 10.540,81 €
Moč: 48kW (65 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 15,0 s
Največja hitrost: 162 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,7l/100km
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni - vrstni - dizelski z neposrednim vbrizgom - gibna prostornina 1461 cm3 - največja moč 48 kW (65 KM) pri 4000/min - največji navor 160 Nm pri 2000/min
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi - 5-stopenjski ročni menjalnik - gume 175/65 R 14 T
Zmogljivost: največja hitrost 162 km/h - pospešek 0-100 km/h 15,0 s - poraba goriva (ECE) 6,0/4,0/4,7 l/100 km (plinsko olje)
Mase: prazno vozilo 1020 kg
Zunanje mere: dolžina 4171 mm - širina 1639 mm - višina 1437 mm - medosna razdalja 2472 mm - rajdni krog 10,7 m
Notranje mere: posoda za gorivo 50 l
Prtljažnik: normno 510 l
Naše meritve
Pospešek 0-100km: 15,0s
1000m z mesta: 36,2s ( 139km/h)
Prožnost 50-90km/h: 9,9 (IV.)s
Največja hitrost: 162km/h (V.)
Najmanjša poraba: 6,2l/100km
poraba na testu: 7,1 l/100km
Trušč pri 90km/h v 3. prestavi 68dB
Trušč pri 90km/h v 4. prestavi 64dB
Trušč pri 90km/h v 5. prestavi 64dB
Ocena
  • Renault Thalia 1.5 dCi se pohvali s prožnim motorjem, kar v kombinaciji s povprečnimi voznimi lastnostmi tvori nezahteven avtomobil s pridihom elegance. Mnogi namreč še danes trdijo, da je pravi avtomobil le limuzina s tistim klasičnim limuzinskim (tudi neuporabnim, kar se tiče prtljažnika) zadkom. Tudi prav, okusi so različni.

Hvalimo in grajamo
motor
obvolanska ročica za avtoradio
po višini nastavljiva volan in sedež
klimatska naprava
ključavnica za izklop varnostne blazine
zastarela armaturna plošča
trda plastika v notranjosti, dolgočasne barve
videz zadka