Renault Thalia 1.5 dCi EXPRESSION

Franc je trgovski potnik pri srednje velikem podjetju, svojim strankam po Sloveniji ponuja kuhinjsko posodo, jih prepričuje, kako je odlična in da jo morajo imeti na izložbenih policah, sicer se ljudje še ustavljali ne bodo, kaj šele kupovali pri njih! Franc je nedvomno mojster svojega posla. Del zaslug za uspeh pa pripisuje svojem avtomobilu. Se sprašujete, zakaj?

Prenesi PDF testa
31. 10. 2002

Preprosto. Ko so mu v tovarni, kjer je zaposlen, sporočili, da je prošnja za nov službeni avtomobil odobrena, si je zvito pomel dlani in sebi v brk zahihital: »Torej bo le limuzina in ne navaden Clio.« Franc je namreč v dolgih letih tega posla ugotovil, da je nastop pred stranko mnogokrat še pomembnejši od samega izdelka, ki ga ponuja. Zakaj je izbral Thalio (proračun v tovarni mu pač ne omogoča nakupa večjega in luksuznejšega avtomobila), je torej jasno.

Limuzina je, elegantna tudi in se dobro poda h kravati, ki je obvezni del njegove službene obleke. Prtljažnik je dovolj prostoren, da v njem prevaža tri različne komplete kuhinjskih loncev, nad voznimi lastnostmi pa tako ali tako nima veliko pripomb, saj najraje vozi tekoče in umirjeno.

Pomembneje mu je, da Thalia (izbral je tisto z novim dizelskim motorjem 1.5 dci) porabi malo goriva, saj so v podjetju zelo občutljivi na pretirano razsipavanje z denarjem za gorivo, tistih 200 tisočakov več, kot so jih plačali za dizelski motor, pa tako ali tako pokrijejo še pred 100.000 prevoženimi kilometri. Tudi če se mu zelo mudi na drugi konec Slovenije in hoče ob dveh popoldan zaključiti delo, mali dizel ne popije več kot dobrih sedem litrov. Najbolj pa Franca navduši nezahtevna vožnja, saj mu ni treba nenehno posegati po prestavni ročici.

Ko na dan prevozi približno 200 kilometrov, je predvsem zaradi poletne vročine in vedno daljših zastojev na cesti še posebej hvaležen, da je pri nadrejenih izsilil še doplačilo za klimatsko napravo. Nekaj sodobnega udobja si pa lahko privošči, mar ne? Kakšen pa bi bil pred strankami, ves prepoten v mokri srajci! ? Za možakarja zrelih let se to ja ne spodobi.

Peter Kavčič

FOTO: Aleš Pavletič

Renault Thalia 1.5 dCi EXPRESSION

Osnovni podatki

Prodaja: Renault Nissan Slovenija d.o.o.
Cena osnovnega modela: 9.443,33 €
Cena testnega modela: 10.540,81 €
Izračunajte strošek zavarovanja avtomobila
Moč: 48kW (65 KM)
Pospešek (0-100 km/h): 15,0 s
Največja hitrost: 162 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 4,7l/100km

Tehnični podatki

Motor: 4-valjni - vrstni - dizelski z neposrednim vbrizgom - gibna prostornina 1461 cm3 - največja moč 48 kW (65 KM) pri 4000/min - največji navor 160 Nm pri 2000/min
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi - 5-stopenjski ročni menjalnik - gume 175/65 R 14 T
Zmogljivost: največja hitrost 162 km/h - pospešek 0-100 km/h 15,0 s - poraba goriva (ECE) 6,0/4,0/4,7 l/100 km (plinsko olje)
Mase: prazno vozilo 1020 kg
Zunanje mere: dolžina 4171 mm - širina 1639 mm - višina 1437 mm - medosna razdalja 2472 mm - rajdni krog 10,7 m
Notranje mere: posoda za gorivo 50 l
Prtljažnik: normno 510 l
Ocena
  • Renault Thalia 1.5 dCi se pohvali s prožnim motorjem, kar v kombinaciji s povprečnimi voznimi lastnostmi tvori nezahteven avtomobil s pridihom elegance. Mnogi namreč še danes trdijo, da je pravi avtomobil le limuzina s tistim klasičnim limuzinskim (tudi neuporabnim, kar se tiče prtljažnika) zadkom. Tudi prav, okusi so različni.

Hvalimo in grajamo
ključavnica za izklop varnostne blazine
klimatska naprava
po višini nastavljiva volan in sedež
obvolanska ročica za avtoradio
motor
videz zadka
trda plastika v notranjosti, dolgočasne barve
zastarela armaturna plošča

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri