Supertest100: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Highline I

Zadnje čase avtomobile primerjam z obutvijo. Črne limuzine so lakasti čevlji, športni kupeji so superge, enoprostorci so hišni copati.

10. 5. 2007

SUV-i so škornji, ki se delijo na mehke usnjene in trde gumijaste. Razred zase so kabrioleti: odprti so sandali, s pokrito streho pa so, kot da bi v sandalih nosili nogavice. Bela barva pri tem najbolj ‘za­žiga’. Predstavljajte si Rolls-Royca Cornicha …

Le karavanov (oprosti, Opel) ne morem nikamor umestiti. Pa ravno tak tip avta sem dobil na preizkus! Saj ne, da se pritožujem, tudi zasebno vozim podobnega, ampak pri čevljih mu ne najdem ustreznice.

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI. Čeprav sem navadno pristranski v korist ‘nemcev’, me njegova oblika pušča ravnodušnega. Notranjost me bolj zadovoljuje, ponergal sem le nad tisto plastično imitacijo lesa, potem pa so me poučili, da gre za pravo orehovino, ki je povrhu še zelo draga. Sam bi v avto raje dal aluminij ali pustil čisto navadno črnino.

In zdaj k Passatovim (naj)lepšim stranem: navdušen sem nad njegovo prostornostjo in močnim, varčnim motorjem. Zahvaljujoč tej kombinaciji sem 900 kilometrov daleč pripeljal za dober cent strokovnega gradiva, natovorjen pospeševal, kot marsikateri avto niti prazen ne zmore, in svež kot gartroža potoval pri tistih dovoljenih 130 kilometrih na uro. Saj bi šlo še hitreje, ampak vsi vemo, da se ne sme . .

Aja, Passat Variant je čevelj z gumijastim podplatom, udoben in zračen. Z njim lahko hitro tečete ali ga celo obujete h kravati. Če bo kdo vihal nos, mu odgovorite: ‘Made in Germany! ’ Naj gre za slog.

Bojan Levič, foto: Aleš Pavletič

Preberite tudi

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri