Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se verjetno skoraj ne spomni več, kako je zašel med tiste (pišoče) novinarje, ki se ukvarjajo z avtomobilsko tematiko. Pred leti urejal tudi Večerovo prilogo Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je še vedno urednik. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, osvojil cel kak naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), vmes in kasenje pa organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov. Zastrupljen, zagotovo.

Kaj bo zares nastalo iz Audijevega koncepta?

Mr. Monte je zdaj nedvomno postal ...

Kdo bo izzval Rovanpero?

Kdo je naslednji 'igralec' na trgu električnih vozil?

Bi sedli za volan - Sonyja?

Dobra dva milijona kazni za Teslo, ker ...!

Kratki test: Mercedes-Benz EQB 300 4Matic (2022)

Vsega je ravno prav. Kakšen pa je doseg?

Topla oblačila in obutev; nevarnost, ki se je v avtomobilu premalokrat zavedamo

Kratki test: BMW BMW iX3

Ponuja pogon, kakršnega v takšnem avtomobilu res ne bi pričakovali

Dacia Jogger že dobiva novo podobo - pa tudi nov pogonski sklop

Uvodnik: Matjaž Korošak: Mobilnost za vse? Ni videti ...

In najboljši (avtomobilski) nakup je ...?

Premierno smo zapeljali avtomobil, ki bi lahko postal Renaultov steber ponudbe

Najdražja in najmočnejša Škoda je (skoraj) ročno delo. In neuporabna, če nimate čelade na glavi ...

To je najbolj prestižni Adriin avtodom! Preverite, kaj se skriva v kabini in pod njo