Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Samo dobro leto je zdržal. Zdaj prihaja naslednik ...
Opel pospešeno prenavlja... Po Fronteri je zdaj na vrsti še ...
Vozili smo: Škoda Kodiaq - Prostornost. Za vse.
Se bo moral Volkswagen posloviti od oznake I.D.?  To malo podjetje lahko velikanu povzroči veliko sivih las
Test: Jeep Avenger 1,2 GSE - Ugodneje pri Jeepu pač na gre!
Milano na Poljskem? Ni mogoče, celo nazakonito - so prepričani Italijani!
TEST: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R Line
Opel Frontera je nazaj! Ampak, kakšna?
TEST: Volkswagen Touareg V6 R eHybrid - Več pri Volkswagnu ne gre ...
Tudi ta znamka prehaja na hibride. To so podrobnosti ...
Eden najbolj popularnih je dobil nov obraz. Ga bo ta obdržal pri vrhu?
Obsežna posobitev pri Daciji. Kaj se bo zgodilo s cenami?
Kaj o prihodnosti znamke pravi član uprave Škode Martin Jahn? Napoveduje tudi poceni, električni avto!
Test: MG HS 1,5 Luxury - Ne izstopa, a hkrati ne razočara
Prihodni teden bo za Alfo zelo pomemben. Kaj pripravljajo Italijani?