Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se verjetno skoraj ne spomni več, kako je zašel med tiste (pišoče) novinarje, ki se ukvarjajo z avtomobilsko tematiko. Pred leti urejal tudi Večerovo prilogo Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je še vedno urednik. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, osvojil cel kak naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), vmes in kasenje pa organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov. Zastrupljen, zagotovo.

V igri elektrifikacije tudi Yamaha

WRC – Rally Croatia: Na štartu tudi pet slovenskih posadk

Uvodnik: Matjaž Korošak - Voltswagen? Ne me …

Snežne razmere pokazale, da pomlad še ni povsem tu

Premiera: Končno je jasno - GT86 bo GR86

Novo v Sloveniji: Mercedes-Benz razred S - vse kar pričakujete (in še kaj več)

Fia Rally star: V lov za novim prvakom?

Novo v Sloveniji: To je najmočnejši Peugeot vseh časov!

Kako začeti dirkaško kariero? Pravi nasvet je zlata vreden

Taycan - še za 0,2 boljši pospešek!

To je z naskokom najcenejši električni avto!

Uvodnik: Matjaž Korošak - Kazni so višje, kazni so nižje, kazni so ...

Kratki test: Mini Countryman S All4 (2019)

(Odvečna) teža mu ne dela prevelikih težav

Premiera: Mercedes-Benz razreda C "kopira" največjega brata

Uvodnik: Matjaž Korošak - Se bomo res vozili hitreje?