Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se verjetno skoraj ne spomni več, kako je zašel med tiste (pišoče) novinarje, ki se ukvarjajo z avtomobilsko tematiko. Pred leti urejal tudi Večerovo prilogo Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je še vedno urednik. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, osvojil cel kak naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), vmes in kasenje pa organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov. Zastrupljen, zagotovo.

Reli - elektrika več kot modna muha? Avstrijski Kreisel opozarja nase

Mondial de l'auto. Počakajte še leto ...

WEC – Svetovno prvenstvo v vztrajnostnih dirkah - Nova doba

WRC Safari Reli Kenija za SP - Štiri v vrsto (skoraj)

Tak bo koledar nove sezone ... je Hrvaška tudi na njem?

Cupra Formentor - toda tokrat na valovih!

Končno! Prvi WRC nove dobe je ...

Uvodnik: Matjaž Korošak - Elektrifikacijska tekma

Alfa Romeo praznuje 111. rojstni dan, pred vrati pa so velike novosti

Kratki test: Peugeot 3008 Hybrid4 GT 1.6 THP 200 (300 AWD) (2021)

Najmočnejši med vsemi

Novo v Sloveniji: Audi e-tron GT quattro in RS e-tron GT - elektrika ni (več) rezervirana za SUV-e

Novo v Sloveniji: Honda Crosstar

Sezona 2021 se je vendarle začela

Kratki test: Mercedes-Benz razred E E300 de 4Matic (2021)

Je poseben, kar pa mu štejemo v plus

Test: Škoda Octavia Combi RS iV (2021)

Gran tourer med svojimi sorodniki