Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se verjetno skoraj ne spomni več, kako je zašel med tiste (pišoče) novinarje, ki se ukvarjajo z avtomobilsko tematiko. Pred leti urejal tudi Večerovo prilogo Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je še vedno urednik. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, osvojil cel kak naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), vmes in kasenje pa organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov. Zastrupljen, zagotovo.

Autobest 2022: Katerih šest kandidatov se poteguje za krono?

Maserati dvignil belo zastavo?

Autobest gala 2021 - Preveri vse spremembe, novosti in priznanja

Olajšanje; naši sosedje so obdržali avtomobilski spektakel!

Kolumna: Matjaž Korošak

Uvodnik Iz krize v krizo

GLASUJTE za slovenski avto leta 2022 - Letos upihnemo 30. svečko!

WRC - spremembe in novosti (ki to niso več)

Podaljšan test: Ford Kuga 2.0 TDCI ST-Line

Podaljšani test: Začnimo s tistim, ki bo najbolj prodajan

Video test: Saab 99 - Avto magazin TV

Avtomobilski saloni še niso mrtvi. Tako so se ga lotili Španci ...

Polestar stopa iz anonimnosti, napovedi so velike

Brez stresa ob iskanju odprtine za dolivanje na črpalki. Vedeti morate le ...

Dirkaški test: Saab 99 - Desetletja mu ne pridejo do živega

Ken Block - nič več Ford in Subaru, zdaj je na vrsti ...

Novo v Sloveniji: Volkswagen Polo - Nekoč steber nemške znamke, danes pa ...