Kruzerca

8 ur v avtu, a le kakih 130 prevoženih kilometrov. Ja, terenska vožnja zna biti zabavna.

1. 12. 2007

LC_blog

Na brezpotjih Fuertaventure, enega izmed Kanarskih otokov, ki so polna ogromnih skal, ostrih vulkanskih kamnov in sipin, po katerih pa se zaradi naravovarstvenikov nismo mogli voziti, smo predvčerajšnjim in včeraj prevozili prve kilometre z novo Toyoto Land Cruiser V8. Ja, avto je izvrsten, je pa takšna predstavitev tudi dokaz, da znajo tudi pri Toyoti ustreliti kakega kozla. Tako se je recimo "moja" (in kasneje še ena) lendkruzerca odločila, da ne mara izklapljanja reduktorja, ko človek s terena pride na cesto. In je najprej ostala v kratkem prenosu, potem pa v nobenem. Reduktor je skočil v prosti tek in z glasnim škrtanjem Toyotinim možem, ki so "poznavalsko" priskočili na pomoč oznanil, da se ne gre več. Ko so obupali in predlagali, da neubogljivi LC pustimo, kjer je (enako poznavalsko so kasneje menjali gumo in ob tem sem uganil, kje Toyota izgublja bitko v F1 - očitno pri postankih v boksih), sem se spomnil starega trika (ugasnjen motor, prosti tek in malo porivanja naprej in nazaj), pa je reduktor skočil nazaj v nizek prenos. Ampak ob postanku sredi dneva so Toyotini možje raje pripeljali drug avto, pol ure kasneje pa nemočno gledali še v enega, ki se je ustavil na enak način. In se na enak način zbudil. Porodne težave predserijskih avtomobilov, upam, saj zna v nasprotnem primeru trpeti ugled znamke, ki jo (in bolj prestižni Lexus tudi) zadnje čase pesti kar nekaj vpoklicev . .

Zanimiva je bila tudi demonstracija Crawl Controla, sistema, ki upravlja s plinom in zavorami in avto sam prepelje čez terenske ovire - voznik le nastavi želeno hitrost premikanja in suka volan - v teoriji. V praksi je voznik po štirih poskusih, ko je avto na mokrih skalah zdrsnil in ni hotel naprej, obupal. Tudi tehnika ima svoje meje . .

In da si boste lažje predstavljali, za kakšen teren je šlo, še nekaj (tresočih se) krtkih videoposnetkov. Na žalost na njih ni res težkih delov, saj se tam raje nisem ustavljal in snemal. Tole posneto je bilo bolj mimogrede . . Uradni Toyotin videonapovednik novega Land Cruiserja V8 najdete tukaj, poročilo s prvih voženj pa v AM 25/2007 (6. 12. 2007).

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri