Mmmmmm ...

17. 7. 2007
Deli

Uganete, kaj je na sliki? Naj namignem: modro-bela značka, osemvaljnik, 420 'konjev', pa kaka značka s črko M se najde. Ja, končno smo ga dočakali. Novi M3!

Že 335i je bil zabaven, a M3 z osemvaljnikom pod motornim pokrovom in z zaporo diferenciala je svet zase. Svet zabave, svet bočnega drsenja, svet oblakov dima, v katerega se spreminjajo gume. Dirkališče Ascari Race Resort (blizu Malage v Španiji)na prvi pogled in občutek ni najbolj primerno za drsečo zabavo z avtomobilom, v katerem sedš prvič. Skoraj pet in pol kilometrov dolga steza je precej naporna za spomin, na njej pa so le štirje ovinki dovolj počasni (tam nekje med 70 in 90 kilometrov na uro), da se da lepo nadzorovano in varno izvajati poskuse drifta. Ostali so precej hitrejši, nekateri gredo na polno s četrto, drugi s tretjo, a so nagnjeni kot na ovalu (na oko med 15 in 20 stopinjami). A novi M3 (za razliko od prejšnjega) vliva zaupanje, z navorom osemvaljnika pa dovoljuje hitro popravljati napake. Tudi zato je šlo že po nekaj krogih na polno tudi po 'ovalu', tudi v hitrih ovinkih, tudi tam skratka, kjer se mi je na začetku zdelo prezahtevno in prenevarno. Ja, drsenje s 120 kilometri na uro po nagnjenem ovinku, brez izletne cone, le s trdo ograjo (te so menda v preteklih tednih terjale kar precejšen pločevinast davek), je v novem M3 čisti užitek.

Sicer pa: nekaj slik (hvala BMWjevima fotografoma, Albertu Martinezu in še posebej Maxu Kirchbauerju, ki se za moje 'počez eksihbicije' vedno posebej potrudi) ne pove dosti, a vseeno uživajte. In ne zamudite naslednjega Avto Magazina (2. avgust) . .

PS: da smo avtomobilski novinarji po duši (vsaj pri avtomobilih) še vedno otroci, pa dokazuje video na dnu. Uživajte (predvsem) v zvoku . .

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja