Testirali smo prav takega Focusa, kot stoji pred domačo bajto. Le da je bil testni turbodizelsko gnan in 12 let novejši.
Ste si leta 1999 lahko predstavljali, da bo imel čez desetletje en 'navaden' družinski Focus vgrajena sistem za prepoznavanje znakov in omejevalnik hitrosti in da bo volan samodejno zavil, ko boste zaspano povozili sredinsko črto na avtocesti? Pogled v sploh ne tako daljno preteklost (desni Focus z 1,6-litrskim bencincem mi danes prav spodobno služi) zbudi razmišljanje, kaj nas čaka leta 2023. Si lahko predstavljate? Bomo avtomobile sploh še upravljali vozniki?
No, če ostanemo v 2011 – novi Focus je v svojem bistvu enak daljnemu predhodniku. Je uporabno prostoren, se zelo dobro pelje in je čeden. Cenim veliko boljši položaj za volanom in splošno počutje v notranjosti, manj pa 1,6-litrski turbodizel, ki v prenizkih vrtljajih skoraj izpusti dušo. Glasujem za EcoBoost, čeprav ga v Focusu še nisem preizkusil, se je pa izkazal v C-Maxu in Mondeu.
P. S.: Upam, da so zamenjali dobavitelja prednjih luči, ki so na starem po 12 letih nekam čudno zbledele.
foto: Saša Kapetanovič