Naša "podaljšanotestna" Laguna se še ni dobro udomačila v redakciji, ko se je že podala na prvo resno pot.
A o njej čez nekaj dni, ko si ženevska ekipa malo odpočije. Do tedaj nekaj osnovnih podatkov in prva pohvala.
Test tele Lagune ste v Avto magazinu sicer že lahko prebrali, a vseeno nekaj osnov: turbodizel, 180 'konjev', petvratna karoserija, štirikolesni volan. Slednji nas osrečuje v bedasto načrtovani službeni garaži, a ni edini mali trik, ki ga Laguna pozna. Pohvala gre namreč dejstvu, da je po tretjini deljiva zadnja klop narejena tako, da je tretjinski del na levi, dvotretjinski del pa na desni.
Zato je lahko zadaj desno otroški sedež in ob tem za pripenjanje otroka v njem ne potrebujete akrobatskih sposobnosti in kot papir tankih rok, leva stran pa je lahko zložena in zlahka prevažate nekaj parov smuči. Pri večini konkurentov je obratno - in potem smuči sicer lahko vozite, a je zadnji desni sedež praktično neuporaben. Pohvalno, Renault.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del