Nemški predelovalec avtomobilov ABT je v svoje roke vzel Volkswagnovega Transporterja 6.1. Nastal je njihov prvi avtodom ABT XNH – »Explore New Horizons« (razišči nova obzorja).
Naj takoj na začetku poskrbimo za malo razočaranje. ABT se je sicer res lotil T6.1, vendar je motor pustil povsem pri miru. Tako bo ta v sicer omejeni seriji malih bivalnikov še vedno imel »zgolj« 110 kW (150 KM) dizelskih moči in samodejni menjalnik. Izbira motorja je zagotovo presenečenje, saj ima VW v svoji ponudbi že v osnovi bolj potentne motorje. Je pa res, da pri tovrstnem vozilu moč motorja ni v ospredju.
Da je na zunaj vseeno videti kot pravi ABT, so poskrbeli z 18-palčnimi platišči, rezerviranimi izključno za XNH. Dodali so še športne pragove ter zadnji in sprednji odbijač, ki nedvoumno kažeta, da vseeno ne gre za navadnega Transporterja/Multivana.
Za notranjo (bivalno) opremo so poskrbeli pri nemškem specialistu VANING Gmbh. Pohištveni elementi imajo pridih sodobnosti, po besedah ABT pa je kakovost izdelave na najvišji možni ravni. XNH je opremljen z dvema ležiščema. Enega si lahko sestavite v kabini (200 x 130 cm), drugi pa je nameščen pod dvižno streho (201 x 106 cm). S tem ponuja dovolj prostora štirim osebam, pa čeprav je zgornja postelja za dva odrasla morda nekoliko ozka.
Notranja kuhinja je sestavljenja iz dvojne indukcijske plošče, hladilnika, umivalnika in mize, medtem ko v zadku najdemo tudi »letno kuhinjo« s plinskim kuhalnikom. Za avtonomnost v odročnih krajih skrbi litijeva baterija, ki je plod razvoja ABT pri projektu e-Line, ki med drugim skrbi za elektrifikacijo prav Transporterjev T6.1.
Kot pri večini izdelkov ABT gre tudi v tem primeru za omejeno serijo. Proizvodnja avtodomov 500 XNH se bo začela maja letos, kupci pa si bodo lahko izbrali tudi precej dodatkov z bogatega seznama dodatne opreme. A že brez tega avto ne bo poceni. Osnovno ceno so namreč pri ABT postavili na slabih 140 tisočakov.
Preberite še: Bo Golf še naprej Golf?
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del