Pogovor z direktorjem ekipe Volkswagen Motorsport Jostom Capitom je bil poučen, saj je odkrito spregovoril tudi o težavah na svetovnem prvenstvu v reliju.
Nemec, ki se na hitrostne preizkušnje vozi kar z motociklom Ducati, ima precej izkušenj z avtomobilskim športom, saj je bil kar pet let v vodstvu ekipe Sauber Formula 1, pred zaposlitvijo pri Volkswagnu pa je bil tudi glavni pri Fordovi ekipi v reliju in v oddelku športnih avtomobilov z modrim ovalom v znaku.
»Mislim, da tudi Toyota ne bo vztrajala pri tem, če se seveda pridruži karavani,« je kar med kosilom odgovoril na vprašanje, ali pričakuje hibridno tehnologijo v bodočih dirkalnikih za reli. »Veste, reli ni F1 ali vztrajnostno krožno dirkanje, kjer je hibridna tehnologija že precej prisotna, tukaj je bolj pomembno, da se poskušajo omejiti stroški. Zato, kolikor neuradno slišim, tudi Toyota ne vztraja pri hibridih, saj je trenutna rešitev popolnoma primerna,« je dejal in hkrati poudaril, da bi pri Volkswagnu vztrajali s tako imenovanim globalnim motorjem (pri zvezi FIA so se odločili, da v večini najbolj znanih športov vztrajajo pri prostornini 1,6 litra in turbopuhalu, kot recimo v reliju, F1, prvenstvu WTCC ..., op. a.) vsaj do leta 2019. Žal so obeti za Škodin dirkalnik WRC slabi, saj pravi, da je Volkswagen zadolžen za kategorijo WRC, za nižje kategorije pa bo poskrbela Škoda (tudi s prihajajočo Fabio R5). Z eno izjemo: v Južnoafriški republiki nastopajo s Polom S2000. Kaj pa tekmeci, smo drezali vanj že pred sladico. »Pri Hyundaiu bodo morali še precej testirati, da bodo na istem kot citroënovci, fordovci in seveda mi. Pri Citroënu bi morali vztrajati kljub vstopu tovarniške ekipe v prvenstvo WTCC, saj je svetovno prvenstvo v reliju povsem druga stvar kot omenjeno prvenstvo, kar zadeva odmevnost, pri Fordu pa se morajo zamenjati nekateri vodilni ljudje in Malcom Wilson bo spet lahko vodil tovarniško ekipo, saj dela kar dober posel iz tega,« je dejal 55-letni Nemec. Zanimivo pa je, da je kar malce branil Jarija-Mattija Latvalo. »Veste, Sebastien Ogier je imel pred začetkom lanske sezone za seboj že okoli 10 tisoč testnih kilometrov, Latvala pa le en dan pred vsakim relijem. Letos je drugače in od Finca pričakujemo veliko več,« je poudaril, hkrati pa dodal še, da bi bilo v prihodnosti lepo imeti v ekipi kakšnega hitrega nemškega dirkača, ni pa to nujno.
Potem pa smo očitno stopili na žulj, saj so zaradi dodatnih zahtev promotorja prav na Portugalskem tovarniške ekipe dirkačem prepovedale dajanje izjav za TV. »Kaj pa medijska podpora, ste zadovoljni s promotorjem Red Bull Media House?« Po zelo kratkem premisleku je kar bruhnilo iz njega. »Nikakor ne, posel ni preprost, vendar delajo zelo slabo in z zastarelo tehnologijo. Glede na to, kaj pri Red Bullu delajo v drugih športih je, milo rečeno, kar sramota, da so se WRC-ja lotili z levo roko,« je bil jasen Capito, čeprav je glavni pokrovitelj Volkswagnove ekipe prav Red Bull. Nedvomno se glede tega s Capitom strinjamo. Da je promocija WRC-ja katastrofalna, dokazujejo tudi besede ene od gostiteljic v Volkswagnovi ekipi. »Ko prijateljem v Nemčiji povem, da sem službeno na vseh dirkah SP v reliju, pravijo bravo, s tako vnemo boš nekoč pristala celo na tekmovanju DTM!
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del