Avtomobilska industrija ne počiva. Najhujša kriza se je zanje končala, o čemer priča tudi slovenski trg, ki se je kar lepo pobral – in v prihodnjem letu naj bi bilo, tako slovenski uvozniki, še malenkost bolje.
Da so se stvari umirile, priča tudi število letos preizkušenih avtomobilov, ki je skoraj enako lanskemu. Kar 142 jih je bilo, med njimi pa nam je uspelo zbrati tudi četico enajstih primerljivih za primerjalni test razreda majhnih avtomobilov. Po tem, ko nam v letu 2009 ni uspelo sestaviti niti enega, je ta (kot vedno) naletel na odličen odziv bralcev, kar so potrdile tudi prodajne številke.
Tako vam lahko za prihodnje leto obljubimo vsaj še enega v nižjem srednjem razredu.
Enako kot za število vseh testov velja tudi za velike teste, ki praktično ponazarjajo število povsem svežih modelov, ki so prispeli na slovenski trg. Tudi teh je bilo skoraj do pike enako kot lani, 40. Sto štirideset testov seveda pomeni tudi 140 meritev zmogljivosti – od pospeševanja do zaviranja, od mer prtljažnika do hrupnosti kabine, od natančnosti merilnika hitrosti do dolžine sedalnega dela sedežev.
Dela ni malo, a se ne pritožujemo, saj imamo radi avtomobile. In od sredine leta nas je takšnih ljubiteljev v redakciji več, takrat se nam je namreč pridružil Tomaž Porekar, legenda slovenskega avtomobilističnega novinarstva in član žirije za evropski avto leta.
Tudi leto 2011 ne bo nič manj zanimivo. Zaznamovali ga bomo že s popolnoma prenovljeno spletno stranjo. Lahko se prepričate, da je res velik korak naprej. In s tem seznam novosti Avto magazina v naslednjih 12 mesecih komaj načenjamo – a o njih takrat, ko bodo aktualne.
In seveda: v imenu celotne redakcije vaše najbolj priljubljene avtomobilistične revije in spletne strani vam želim vse naj v letu 2011!
Dušan Lukič, odgovorni urednik
dusan.lukic@adriamedia.si
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del