Tik pred koncem leta uradne številke o prodaji avtomobilov na slovenskem trgu sicer še niso znane, je pa (spet) jasno, da se industriji pri nas ni treba pritoževati.
Številke (tako tiste iz uradne statistike, ki zajemajo tudi avtomobile, ki gredo po dnevu registracije naravnost v tujino, kot tudi prečiščene) ne lažejo: ponovno beležimo pomik navzgor. Kar veseli še bolj, je, da se ne dviga le prodaja, temveč tudi bogastvo izbire modelov za potencialne kupce – in to ne le tistih s klasičnimi motorji z notranjim izgorevanjem, temveč tudi tistih, kjer za pogon deloma ali v celoti skrbi elektrika. Prav tako se strmo vzpenjajo prodajne številke tovrstnih avtomobilov, in ko temu dodamo še zelo spodobno razvito polnilno infrastrukturo, lahko mirno zapišem, da je Slovenija na tem področju med najboljšimi v EU.
In kaj smo letos (oziroma lani, če to berete že v letu 2017) počeli pri Avto magazinu? Testnih avtomobilov je bilo malenkost manj kot lani, okroglih 140 (ali pa 155), bilo pa je med njimi opazno več tistih, ki smo jih preizkušali dlje kot le običajnih 14 dni. 140 avtomobilov seveda pomeni tudi 140 normnih krogov (v skupni dolžini 14 tisoč natančno nadzorovanih kilometrov za merjenje porabe), 140 meritev zmogljivosti, 140 meritev notranjih mer in 140 natančnih popisovanj notranje opreme in analize tehničnih podatkov.
Bili smo tudi na skoraj 100 mednarodnih predstavitvah novih modelov, salonih in podobnih dogodkih (kar pomeni okoli 400 letalskih poletov), poleg tega pa še na okoli 60 domačih dogodkih. Seveda Avto magazin tudi letos sodeluje v izboru za Slovenski avto leta in Evropski avto leta, prav tako smo letos zelo uspešno izvedli raziskavo Najboljši avtomobili. V njej vas je, kljub dolgemu in zapletenemu vprašalniku, sodelovalo več kot 3.200, kar je lep prirastek glede na lansko številko, ki smo ga čisto potihoma (glede na rast prodaje revije in obiska spletnih strani) tudi pričakovali. Hvala vsem, ki ste sodelovali.
A te številke so majhne v primerjavi s tem, kaj je naša revija počela skozi vsa leta obstoja. Od izida prve številke se je nabralo že več kot 3.600 testov, na primer. In na svojo zgodovino, ki je med revijami v redni prodaji pri nas daleč najdaljša, smo te dni še zlasti ponosni. Naslednji Avto magazin (ki bo izšel 5. januarja) bo namreč zaznamoval poseben jubilej: skoraj do dneva natanko 50 let od prvega izida revije, 6. januarja davnega leta 1967. Zato bo naslednja številka posebna, drugačna, jubilejna. Ne izpustite je – in naslednjih 25 v jubilejnem letu prav tako ne!
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere