Dušan Lukič: In še vedno nič ...

29. 11. 2012
Deli
Dušan Lukič: In še vedno nič ...

Tale uvodnik pišem na dirkališču. Na velikem, le toliko večjem od resnega kartodroma, da je povsem primeren tudi za avtomobilistično uporabo.

V kotu se stiska poligon za varno vožnjo, vse skupaj pa je stlačeno na okoli 600 metrov dolžine in 300 metrov širine. Za 36 evrov na uro se lahko vozite s svojim avtomobilom, za 120 do 250 evrov pa lahko za pet do deset krogov najamete njihovega. Le športnega ali celo formulo BMW. Nad glavno stavbo z nekaj boksi so tribune, spodaj bistro, in to je to. Nič več ni potrebno, da se stvar izplača.

In izplačala bi se tudi pri nas. Seveda (zaradi vremena) ne bi bila v uporabi 365 dni na leto, a tudi Grobnik (v naši neposredni bližini) ni, pa deluje.

Da je mogoče, dokazuje tudi dirkališče Raceland pri Krškem – a temu do steze, kakršna je tu blizu Mallorce, manjkajo resna ravnina (tule jo je za pol kilometra), kak hiter ovinek in nekaj prilagodljivosti. A vseeno, tam so še najbližje temu, kar je v zahodnem svetu normalno za okolico skoraj vsakega večjega mesta. Ne potrebujemo steze za formulo 1, a nekaj večjega kot kartodrom vsekakor.

V javnosti se vedno znova pojavljajo načrti, napovedi, tudi obljube državnih in lokalnih institucij. A zgodi se nič ... Zaradi lokalnih skupnosti, ki ne razumejo, da steza pomeni zaposlitve in turistični denar, predvsem pa zaradi različnih nepomembnih in odvečnih državnih institucij in agencij. Škoda, da ne varčujejo pri njih.

P. S.: Če se sprašujete, kaj počnem tule: nekaj krogov smo lahko prevozili z novim najbolj športnim Minijevim modelom Mini John Cooper Works GP. A o tem več v prihodnji številki Avto magazina.

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere