Kot vedno spomladi (za letne) in jeseni (za zimske) smo v prejšnji številki Avto magazina objavili test letnih gum.
In potem se razvijejo debate, sledijo klici in pisma tistih, ki kljub testu ne vedo, kaj bi kupili. Je res najboljša? Sem jo imel pred tremi leti, pa je bila zanič. In še in še ...
Nič drugače ni pri naših testih avtomobilov (še posebej primerjalnih testih, ki si jih lahko letos obetate več kot lani). Testi namreč niso vsemogočni in ob njihovem branju je treba vendarle uporabiti tudi lastno pamet.
Gume, recimo: jasno je, da nekdo, ki živi v mestu in kupuje zimsko gumo za svoj električni avtomobil, ne bo imel (ali pa vsaj ne bi smel imeti) enakih kriterijev kot nekdo, ki se dnevno vozi v okoliške hribe in je od tega odvisen. Končni rezultati testov namreč poskušajo upoštevati vse lastnosti gume v takšnem razmerju, kakršno po mnenju ustvarjalcev testov najbolje ponazarja povprečnega potrošnika. Tisti, ki od tega odstopajo, si morajo test ogledati skozi svoje oči in gume ocenjevati skozi kategorije, ki so zanje najbolj pomembne.
Enako je pri naših testih in primerjalnih testih. Mi avtomobil opišemo in ocenimo čim bolj natančno, vi presodite, katere izmed opisanih lastnosti so za vas najbolj pomembne.
Vemo namreč, da so testi v specializiranih revijah (in na njihovih spletnih straneh) najbolj vpliven del informacij, ko gre za izbiro novega avtomobila. Ne le pri nas, temveč tudi v tujini. V raziskavi Najboljši avtomobili smo namreč anketirance povprašali tudi o tem in pri nas ter v ostanku držav, kjer raziskava poteka, je bil odgovor skoraj enak. Testi so najpomembnejši – a enako pomembno je, da jih prav preberete in upoštevate.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del