Ne vem, ali je tudi koroški Landeshauptmann (deželni glavar) Jörg Haider zadovoljen s tem, da že drugo leto zapored dobivam pokal z njegovim posvetilom le za drugo mesto, zagotovo pa vem, da je domačin Hermann Waldy prav navdušen nad tem.
Izkušeni Bergfux (gorski lisjak) tudi tokrat ni ničesar prepustil naključju in je naredil vse, da bi zmagal doma. V svojo formulo je celo vtaknil 3, 5-litrski Juddov motor, ki zmore več kot 600 KM, kar mu je prineslo majhno, a vendar odločilno prednost na progi s 17-odstotnim vzponom.
Seveda sem se na avstrijsko Koroško odpravil po zmago, a obenem sem se zavedal objektivnih dejavnikov, ki so favorizirali Waldyja. Nisem zmagal, sem pa na progi, na kateri sem dosegal povprečne hitrosti, večje od 165 km/h, (znova) doživel razodetje.
Moja prva ugotovitev je bila, da leto dni pozneje, na svoji (šele! ) 17. dirki v formuli 3000 veliko bolj samozavestno vodim dirkalnik skozi brutalno hitre ovinke, da sem odločnejši pri zaviranju ter da je moja idealna linija natančna in ‘mehka’. Najspodbudnejše pa je bilo spoznanje, da nama je z vodjo logistike Dejanom Šobarjem uspelo izboljšati nastavitve ter prilagoditi dirkalnik mojemu stilu vožnje. Da vam bom lahko povedal, kaj vse moramo še postoriti na avtomobilu in izboljšati pri vozniku, bom potreboval še kar nekaj kolumen, zadovoljen pa sem, da smo v moštvu natančno definirali probleme in mogoče rešitve. In ne nazadnje: v adrenalinskem St. Urbanu sem zares užival, morda še najbolj v letošnji sezoni.
Koroška dirka je letos prvič gostila tudi slovensko državno prvenstvo. Domačini so naše dirkače in funkcionarje sprejeli z izjemnim spoštovanjem, razpon komentarjev, ki so mi prišli na ušesa, pa je bil neverjeten – od popolnega razočaranja do navdušenja. Tako se je še enkrat pokazalo, da imajo vsake oči imajo svojega malarja. Gledano nepristransko, je bila prireditev organizirana na najvišji ravni, slovenski avtomobilisti pa so se pokazali kot dostojni tekmeci odličnim Avstrijcem v vseh tekmovalnih razredih.
P. S.: Se sprašujete, ali lahko premagam Waldyja, tudi ko vozi 3, 5-litrski motor? Lahko! ! In vem tudi, kako! Ampak vam tega ne bom povedal. Raje vam bom kmalu pokazal!
Vladimir Stankovič DD (dirkačev dnevnik)
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere