Formula Ford

29. 3. 2007
Deli
Formula Ford

Ne, nimam v mislih formule Ford kot vstopnega enosedežnega dirkalnika v svet resnega dirkanja – naslov kolumne aludira na formulo slovenskega Forda, natančneje zastopnika te znamke pri nas, podjetja Summit Motors Ljubljana, za resen pristop v svet avtošporta. In, verjeli ali ne, prav v slovenski avtošport!

Morda je na prvi pogled videti samoumevno in popolnoma logično, da aktualni svetovni reli prvaki in na splošno izjemno športna blagovna znamka pridejo v avtošport na lokalni ravni. A pot do uresničitve 'samoumevnega' je včasih lahko dolga, predolga in zelo naporna.

Moje prvo sodelovanje s Fordom seže dobrih 12 let nazaj, ko sem od podpori enega izmed lokalnih prodajalcev odpeljal nekaj krožnih dirk z Escortom Cosworth skupine N+. Potem me je dirkalna pot vodila k nekaterim drugim znamkam, ko pa je lani prvič zagrmel za mojim hrbtom Fordov osemvaljnik V (ki je sicer temeljito predelan v Angliji), sem si kot prednostno nalogo zadal, da k enemu izmed največjih dirkalnih projektov pritegnem tudi slovenskega zastopnika, podjetje Summit Motors.

Še lani je bilo to 'misija nemogoče', s prihodom g. Davida Juriča na mesto direktorja pa sem začel z večjim optimizmom gledati na morebitno sodelovanje. Prijetno presenečen, skorajda šokiran, sem bil po najinem prvem (in edinem) sestanku. Njegovo stališče je bilo preprosto in nedvoumno: prvič, moja ponudba za poslovno sodelovanje se mora ujemati s splošnimi marketinškimi usmeritvami podjetja (ciljne skupine, doseg, pogostost itd.), in drugič, stroški sodelovanja morajo biti ekonomsko opravičeni. Kratko in jasno! Izhodišče, ki mu ne moreš oporekati!

Na natančnost in odločnost g. Juriča, s katerima je tudi v izjemno kratkem času povrnil ugled blagovni znamki Ford v Sloveniji, sem odgovoril na enak način in s ponosom lahko povem, da bo od letošnje sezone modri Fordov logotip krasil mojo formulo!

Vladimir Stankovič, DD (Dirkačev Dnevnik)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja