Medtem ko se je vodstvo Volkswagna ob zelo resnih obtožbah glede starih praks prirejanja izidov porabe in emisijskih vrednosti iz ZDA in Evrope ukvarjalo z zasnovo svojega novega poslovnega načrta 'Strategie 2025', se prodajno njihove težave še niso obrnile njim v škodo. Tako bi lahko sklepali po polletnih prodajnih rezultatih (oceno globalne prodaje je pripravil nemški Center of Atomotive Management), saj je skupina Volkswagen kljub vsemu ohranila vodilno mesto glede prodaje in za 0,8 odstotka izboljšala svoje prodajne številke.
Celoten vpogled v to, koliko bo največjega nemškega izdelovalca zares stalo prirejanje motorne elektronike na različne načine uporabe avtomobilov (običajna ali testiranje), je nemogoče dobiti – čeprav je od razkritja početja minilo že deset mesecev. Vsekakor pa so se z novo strategijo do leta 2025 morali pripraviti na precej bolj zahtevne čase.
Ena od novic ob robu predstavitve strategije je bilo tudi to, da bodo opustili kar 200 modelov. A pri prebavi takšnih bolj ali manj senzacionalističnih drobnarij iz Volkswagnovega imperija je vendarle treba biti previden. Med modeli, ki jih omenjajo kot tiste, ki bodo ukinjeni, seveda ni uspešnic. Kupejem in enoprostorcem kupci po svetu ne posvečajo več tiste pozornosti, ki so je bili deležni še pred desetletjem ali več. Zato je na dlani, da je mogoče ponudbo modelov tudi spreminjati in stare ukinjati. Volkswagen pa načrtuje kar tri dopolnitve v svoji ponudbi križancev in terencev. Prvi bo že v nekaj mesecih tisti za ameriški trg. Po zagotovilu novega šefa ameriške podružnice VW Hinricha Woebkena (sicer starega znanca šefa VW Herberta Diesa iz časov BMW) bo novost dobila ameriškemu okolju primerno ime, ki se bo tradicionalno začelo s črko T. Nato sta tu še manjša križanca z Golfovimi in Polovimi geni.
Volkswagen bo precej zmanjšal tudi številčnost različnih variant v svoji ponudbi. Pri novem Polu, na primer, bodo ukinili trivratne karoserije in turbodizelske motorje.
Vse to na kupce ne bo naredilo ne vem kako velikega vtisa. A v Wolfsburgu in pri drugih znamkah se bodo morali več ozirati na to, da bodo v prihodnosti izboljšali svoj omajani ugled.
Zasledili smo lahko izjavo, da od zdaj pri Volkswagnu ne bodo več pomembne čim tesneje prilegajoči se karoserijski deli in ožje reže med vrati in karoserijo, ampak dober pogled v prihodnost ter hiter razvoj digitalizacije in elektronske povezljivosti v njihovih novih modelih. To pa pomeni tudi že najavljene spremembe v naravnanosti 'novega' Volkswagna, strojniki bodo imeli manj glasov pri odločanju, kam se bo razvijal, večjo vlogo pa bodo dobili tržniki in elektroniki.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere