Revščina in užitek

11. 10. 2018 | Dušan Lukič
Deli
Revščina in užitek

Pariški avtomobilski salon je tradicionalno vsako drugo jesen vrhunec avtomobilskega dogajanja na stari celini. No ja, je bil ...

Da so avtomobilski saloni, vsaj večina, v zatonu, se vidi že dolgo. Včasih je bilo nepojmljivo, da bi kakšen proizvajalec manjkal, danes je takšnih čedalje več – in posledično je slabša udeležba tudi na novinarski strani.

Letošnji pariški salon je tipičen primer takšnega dogajanja. Manjkajočih je bilo ogromno, od Volkswagna do Forda, od Nissana do Volva. In še in še. Še tisti, ki so bili, so bili večinoma prisotni prek lokalnih uvoznikov in podoba salona, ki se je včasih raztezal prek večine hal razstavišča pri versajskih vratih v Parizu, je bila res revna. Ena sama velika hala (v Hali 1 je bilo le novinarsko središče), pa še ta ne polna avtomobilskih znamk, ampak tretjinsko kar dodatne opreme in storitev, pa dve manjši dvorani. In to je bilo vse. Organizator je težave reševal tako, da je poleg tudi salon motociklov, da so bile na ogled razstave starodobnikov in da so dan prej organizirali tudi tehnološko konferenco z znanimi imeni (na primer Carlos Ghosn in Carlos Tavares), a na koncu je bilo tudi po tem, da med razstavljeno pločevino ni bilo klasične novinarske gneče, jasno, da pariški salon ni več, kar je bil – in v prihodnosti bo le še slabše.

No, da ne bomo le jadikovali: polistajte po tej številki Avto magazina in ugotovili boste, da je ponudba manjših in večjih vsakdanjih športnikov bogata. Že v prejšnji številki smo objavili test novega Megana R.S. (z ročnim menjalnikom, čakamo pa še na prihod tistega z menjalnikom EDC), tokrat pa smo jih na kup zložili celo četico. Tahitri, smo jim rekli: Yaris GRMN, Leon Cupra, Up! in Golf GTI, čisto nova Fiesta ST. Vsi ponujajo veliko vozniškega užitka in veseli smo, da je ta avtomobilski razred še vedno tako zdrav. Kajti avtomobili so, ne glede na obstoj salonov, še vedno užitek!


 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja