Prebudil sem se v letu 2014. Letošnji koledar državnega prvenstva napoveduje osem gorskih in pet krožnih dirk ter šest relijev v Sloveniji, od tega so trije v celoti makadamski.
4,2 kilometra dolgo dirkališče ob Savi, nasproti Stožic, ki je stalo zgolj pet milijonov evrov, bo odprto že konec marca. Ob njem so poligon varne vožnje, 1,1 kilometra dolg kartodrom in več kot 4.000 kvadratov poslovnih prostorov, hotel in prestižna restavracija. Dirkališče je predramilo tudi slovensko avtomobilsko industrijo ter avtomobilske uvoznike, ki so že dolgo neuspešno iskali možnosti za vlaganje v avtomobilski šport.
Na Renaultov natečaj za krožne dirke se je prijavilo več kot 150 dirkačev. Na testiranju, ki bo že februarja na Grobniku, bodo izbrali najboljših 25 za novi pokal Clio, 15 pa jih bodo izbrali za prvenstvo Slovenije v dvolitrski formuli Renault.
Porsche Slovenija, BMW in Autocommerce so se s sicer bolj skromnim številom dirkalnikov odločili za podporo novega prvenstva Slovenian GT Open. Deset dirkaških posadk (po dva voznika) bo v Porschejih, Ferrarijih, BMW-jih in celo v enem Aston Martinu odpeljalo pet enournih dirk v letošnji sezoni – te bodo potekale tudi v Avstriji, na Madžarskem in Hrvaškem – zmagovalec prvenstva bo v letu 2015 nastopil na svetovnem prvenstvu GT.
Ford, Peugeot, Citroën in Hyundai so se glede na globalne usmeritve matičnih tovarn odločili za udeležbo na reliju, žal ne z lastnimi moštvi, temveč kot podporniki posameznih ekip. To je razlog, da bomo letos videli le osem dirkalnikov S2000 in novejših skupine R5 (po novem RC2). V tolažbo, predvsem pa v spodbudo mladim dirkačem je izvrstna poteza Peugeota in Škode, ki bosta zagotovila po 10 Peugeotov 208 in Fabij skupine R2.
V gorskem dirkanju so največje novosti divizija II (formule in prototipi do 3.000 cm3), odprta kategorija električnih dirkalnikov in prenosi vseh dirk v živo na drugem programu nacionalne televizije. Letošnje gorsko prvenstvo bo odprto za tujce, poleg že omenjenih osmih dirk v Sloveniji so na koledarju še dirke v Italiji, Avstriji, na Hrvaškem in Češkem.
Sam bom nastopal v prototipu Osella FA30, model 2014, ki ga bo poganjal trilitrski motor Mugen s 540 'konji'. Med 15. in 25. marcem bom opravil prve letošnje teste, predvidoma 1.500 kilometrov, večinoma v Italiji in na novem ljubljanskem dirkališču ob Savi. Poleg celotnega evropskega prvenstva bom vozil le še državno prvenstvo in FIA HC Masters oktobra v Luksemburgu. Vesel sem tudi, da se že čez nekaj dni odpravljam v Dubaj na 24-urno dirko, ki jo bom odpeljal za volanom Corvette, kar bo odličen uvod v mojo letošnjo sezono.
Prebudil sem se v letu 2014. Ali pa ne ... Sanje so tako prijetne.