Medtem ko sem se v prejšnji jubilejni, 200. kolumni poigraval (in preigraval) z dejstvi, številkami in preteklimi kolumnami, mi dovolite, da v tej 201., pojubilejni kolumni, malce sanjam. Sploh ob tej zgodnji pomladi, v kateri dirkalne misli kot nežni poganjki že rinejo na površje.
Torej, dajmo 'skuhat' letošnji sanjski dirkalnik! Oselle FA in PA30 pa tudi S2000 odpadejo zaradi astronomskih cen, pa naj gre za nakup ali najem. Že v tej fazi je treba vzeti precejšnjo dozo balkanske iznajdljivosti, najbolje prav vso, ki jo premorete. Iznajdljivost je treba pacati skoraj vso zimo; takrat ko se vam bo zazdelo, da je že prepozno, pa jo je treba zabrisati v obraz bogatim Švicarjem, Italijanom in Luksemburžanom! Jasno, oni ne bodo v tej fazi nič čutili, vi pa medtem odmerite 460 kilogramov, po možnosti enosedežnega dirkalnika, prekopirajte najboljše aerodinamične rešitve Oselle, pokrijte kolesa, naredite ravno dno in veliki zadnji difuzor ter vse skupaj atraktivno dizajnirate.
Ko je oblika popolna, dodajte majhen 1.100-kubični motor in ga v stilu sodobne formule 1 izboljšajte s turbopuhalom za zdravih 370 do 390 'konjev'. Kljub turbokoeficientu (1,7) boste ostali v dvolitrskem razredu, ki dovoljuje omenjenih 460 kilogramov teže oziroma 1,21 kg na 'konja'.
Zmagovalno kombinacijo smo skoraj že zakuhali. Preostane le še šeststopenjski menjalnik, nekaj ščepcev pravih nastavitev in že smo se pripravljeni soočiti s trikrat dražjimi dirkalniki.
Ob uporabi zgoraj opisane kuharske mojstrovine potrebujete čim večje število svežih jajc, kakšen komplet novih gum pa tudi ne bo odveč.
Se vam zdi mikavno? Bi poskusili?
P. S.: S to (pojubilejno) kolumno zamujam ravno toliko, da sem ujel prve proste treninge v Avstraliji. Sovražniki Red Bulla bodo razočarani, ljubitelji tulečih motorjev tudi, približno štiri sekunde slabši časi v primerjavi z lanskimi pa so pričakovani. Tako kot lahko pričakujemo vse prej kot dolgočasno sezono.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere