Testirali smo: motokrosistični škornji Gaerne SG 12

Škornji so pri motokrosu zelo pomemben del opreme in voznikom včasih ni tako lahko najti modela, v katerem bi se počutili varno, hkrati pa jih ne bi oviral pri vožnji.

Testirali smo: motokrosistični škornji Gaerne SG 12 (foto: Peter Kavčič, Gaerne) Peter Kavčič, Gaerne
27. 4. 2018

Sam se moram zahvaliti italijanski proizvodnji Gaerne, kateri ostajam zvest že vso svojo kariero. Motokrosistično obutev gledam še drugače, odkar sem obiskal tovarno v severni Italiji in videl, koliko dela je potrebnega le za en par. Tako kot vsaki škornji so tudi ti potrebovali nekaj uvodnih treningov, da so se malo razhodili in zmehčali, nato pa je občutek v njih postal izjemen. Zelo redko se zgodi, da je škorenj obenem udoben in varen, a očitno pri Gaernu vedo, kako doseči oboje. Zgodilo se je že, da sem na treningu padel, nogo v predelu škornja pa mi je ob tla stisnil motocikel, a sem jo odnesel brez poškodb. Všeč mi je, da je v predelu stopala škorenj dokaj nizek, saj je s tem menjavanje prestav veliko lažje. Sem eden izmed tistih voznikov, ki mu poleg kvalitete zelo veliko pomenijo tudi barvne kombinacije, in teh je pri Gaernu ogromno. Pri tako veliki možnosti izbire ni voznika oziroma opreme, h kateri se vsaj en par ne bi prilegal. V prid italijanski znamki priča tudi podatek, da v modelu SG 12 vozi večino tovarniških voznikov v razredu MX2 in MXGP, prav tako pa so pravi hit onkraj luže v razredu AMA.




Foto: Peter Kavčič, Gaerne