Danes sem prvič v primernih okoliščinah preizkušal 'traction control'.
Prej sem protizdrsni sistem preizkusil le na cesti, tokrat pa se je na preizkusu novih Bridgestonovih gum S20 pojavila odlična priložnost za odpiranje plina tam, kjer tega običajno ne upam - na pospeševanju iz zavoja.
Zadeva učinkuje fenomenalno in izjave Hondinih mož, da njihov Fireblade sistema ne potrebuje, se zdijo nerealne. Občutek varnosti odtehta tistih nekaj dodatnih dekagramov. Nagneš, z očmi iščeš iztek linije v ravnino in odpreš plin. Če med utripanjem opozorilne lučke zadnje kolo naredi malo večji lok, nič zato. Po petih 20-minutnih voznjah se mi zdi, da največ 'slajdanja' dopušča zelena Desetka. Ej, motor je hud!
Hud je tudi BMW, a za moje hobi znanje kolenčkanja kar malo preveč oz. s konji v previsokem območju vrtljajev. S tega vidika sem bil navdušen nad novo R1, ki odlično vleče v srednjih vrtljajih.
Več pa ko pridem do klasičnega računalnika - androiden za dotik občutljiv zaslon pač ni namenjen pisanju romanov.
Aja, še to: Portimao je najboljša pista kar sem jih kdaj vozil. Gor, dol, slepi ovinki in dooolg ovinek pred ciljo ravnino, v katero pripelješ s cca. 210 km/h... Če se boste kdaj smukalitu naokrog... Priporočam.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere