Dve izkušnji iz oči v oči sta že dovolj dobra podlaga za tehten komentar.
Verjetno vas je le malo vedelo, o čem sem pisal v temle blogu pred skoraj dvema mesecema. Naj razkrijem: o novem Duku 690. Takrat sem ga imel priložnost peljati na testiranju Bridgestonovih gum, v preteklem tednu pa smo pred uredništvo Avto magazina parkirali še testni motocikel slovenskega zastopnika.
Mnenje po preizkušnji na slovenskih cestah je ostalo enako, a naj ga tokrat zapišem v širši množici bolj jasnem jeziku. Z željo približati KTM-ovo 'readytorace' filozofijo širšim množicam so novega Duka pomehkužili. Poglejte le tlem približan sedlast sedež in ga primerjajte s sedeži na Dukih prejšnjih generacij. Ne, to ni več supermoto - kvečjemu nekakšna mešanica 'naked' in supermoto motocikla. A če hočem cestni 'naked', bom izbral Hornet, Street Triple, GSR - ne pa enovaljnega križanca.
Dopuščam možnost, da novincu kot pristaš pravih, agresivnih KTM-ov delam krivico in da bo s pomočjo marketinških (tudi Bagoroševih) trikov Avstrijcem vseeno uspelo dvigniti prodajne številke, ampak ...
Imate doma Duka iz katere od prejšnjih generacij? Privoščite mu kontrolo ventilov, novo olje in servis vzmetenja - in ga obdržite. Hočete nabaviti nov in res ta pravi supermoto? Odlični SMC (tudi kot R!) ostaja v prodaji.
Če bi ga vseeno radi preizkusili, se o možnosti testne vožnje pozanimajte pri Labi.
foto: Željko Puščenik
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere