Včeraj zjutraj sem v kompletni motoristični opremi, torej v Dainese hlačah in jakni, TCX škornjih, Spyke rokavicah in čeladi Shoei vrnil testno Yamaho XJ6, potem pa v redakciji skočil v udobnejše kratke hlače in natikače.
Popoldne pa je bilo treba v Črnučah v trgovini Velo prevzeti novega Torija. Temperature so bile dokaj poletne in mislil sem že, da bi se domov odpeljal kar v poletni odpravi, a moped žal nima električnega zaganjača (je treba brcnit), pa tudi menjalnik ni avtomatski in se je treba ukvarjati s prestavno ročico, kar v šlapah ni nogam najbolj prijetno početje, zato sem nadel dirkalne škorenjce.
Hlače in jakna v tej vročini za na moped? Vem, da ni vzorno, kaj šele varno, ampak ostalo moto opremo sem pustil v nahrbtniku.
Največji problem je bil v tem, da z levo ročico na balanci ne upravljamo sklopke, ampak zavoro, z menjalnikom se je pa vseeno treba ukvarjati. In to ravno v obratnem vrstnem redu, kot smo vajeni. Prosti tek je na vrhu, vse štiri prestave pa se vklaplja navzdol. Pogosto se je zgodilo, da sem prestavljal v napačno smer, po možnosti vmes še stiskal 'sklopko'. Še dobro, da ima slovensko-tajvanski produkt le slabotne bobne in ne kakšnih Brembo štiribatnih čeljusti . .
Zvrti se dobrih 50 km/h in števec je kot kaže kar točen - tabla z radarjem v Gameljnah je pokazala, da sem divjal s kar kilometrom na uro več, kot je to dovoljeno v naselju. In kako se sicer obnese novi Tori? Hja, verjetno bi bil prvi vtis boljši, če bi trenutno živeli v letu 1985 . .
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere