V zadnjem času morda ena izmed najbolj rastočih in prepoznavnih znamk motociklov, vsaj kar se tiče motokrosa, v leto 2021 vstopa še z nekaj dodatnimi izboljšavami.
Ena izmed glavnih prednosti motociklov švedskega porekla v zadnjih letih ostaja vodljivost, česar pa se pri Husqvarni dobro zavedajo, saj so ravno na to karto igrali tudi pri razvoju modelov z letnico 2021. Slednji sicer, z izjemo vzmetenja, niso doživeli večjih sprememb, a naj bi ravno izboljšave na sprednjih vilicah WP XACT še dodatno pripomogle k boljši vodljivosti in boljšemu občutku med samo vožnjo. Za dober občutek pa se je potrebno v veliki meri zahvaliti tudi okvirju in pa izjemno natančni centralizaciji mase.
Nastavitev delovanja motorja kar prek pametnega telefona
Čeprav motor od letošnjih modelov ni doživel sprememb, pa so pri Husqvarni vseeno naredili ogromen preskok pri samih nastavitvah le tega. To bo voznik od sedaj naprej z dodatnim nakupom potrebnih pripomočkov lahko počel kar prek aplikacije, ki si jo bo naložil na svoj pametni telefon in si tam beležil zanj pomembne informacije in celo nastavljal različne mape delovanja motorja. Navkljub dejstvu, da gre za revolucionarno spremembo, pa na motokrosističnem trgu to ni novost, saj se Yamaha temu poslužuje že nekaj časa.
Žal ne moremo mimo dejstva, da je za Husqvarnine motocikle potrebno v žep seči nekoliko globje, a se moramo ob tem zavedati, da je jih gradijo izključno le najboljše komponente kot so D.I.D.-ovi obroči, ProTaperjevo krmilo, Brembove zavore, Magurina hidravlična sklopka, WP-jevo vzmetenje, možnost uporabe Launch in Traction Controla pri liniji štiritaktnikov in še bi lahko naštevali.
Poleg omenjenega pa so v paleto modelov z letnico 2021 nekaj svežine prinesle tudi spremenjene grafike, ki jasno in ponosno kažejo na svojo domovino - Švedsko.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj