Barossa Silverhawk 250 Sport

Ime Barossa zveni precej špansko, a zagotavljamo vam, da v tem štirikolesniku ni nič latinskega. No, morda temperament, sicer pa prihaja iz Kitajske.

1. 2. 2007

Skrivnost te živahnosti se skriva v posebnosti, ki je v tem razredu štirikolesnikov vse prej kot navada. 250-kubični, zračno hlajeni motor ima namreč dva valja, kar tudi zelo glasno in značilno naznani.

Vrstni dvovaljnik v odprti izvedbi in s tem izpušnim sistemom (Marving) iztisne nekaj več kot 20 ’konjev’. To je toliko moči, da je vožnja vse prej kot dolgočasna. Tale Barossa je imela tudi nekoliko dograjeno podvozje (razširjeno), kar omogoča presenetljivo velike hitrosti v ovinkih tako na asfaltni kot makadamski podlagi. Pogrešali pa smo nekoliko boljše vzmetenje, saj zdajšnje preprosto ni kos zmogljivostim dvovaljnega motorja.

Nekaj dodatne previdnosti zato ne bo odveč, kajti Silwerhawk lahko pri pretiravanju tudi neprijetno preseneti. Vozili smo že precej boljše štirikolesnike, ki so tudi precej dražji, res pa je, da obstajajo tudi cenejši kvadi, a bistveno slabše kakovosti. Zato lahko vseeno rečemo, da je Barossa za svoj denar pošten kos malega dirkalnika za adrenalinske dogodivščine. Driftanje po makadamu ali asfaltu ni nobena težava in je prava zabava, le pri skokih in hitri vožnji čez grbine je treba prilagoditi hitrost vzmetenju, ki pač ni namenjeno resnejšim dirkaškim avanturam.

Uporabnosti v prid pa govori dejstvo, da se bosta na Barossi lahko vozila dva potnika (čeprav bo udobno sedel le eden, dvema bo že malce tesno), lahko pa se pohvali celo z vzvratno prestavo, ki na športnih štirikolesnikih ni ravno običajen del opreme. Zato lahko rečemo, da je ta Barossa prijetna osvežitev na našem vedno večjem trgu štirikolesnikov. Pri WBC, d. o. o., jih tudi izposojajo in tako se lahko o tem, ali je prava stvar za vas, tudi sami prepričate.

Tehnični podatki

Motor: 234 cm3, dvovaljni, štiritaktni, zračno hlajen, uplinjač, el. zagon

Pogon: 5-stopenjski + vzvratna, veriga

Okvir: jeklen cevni

Vzmetenje: spredaj dvojna vodila A, posamični enojni blažilnik, zadaj nihajna roka, enojni blažilnik

Gume: spredaj 21x7 R10, zadaj 21x10 R8

Zavore: spredaj 2x kolut, zadaj 1x kolut

Višina sedeža od tal: 110 mm

Medosna razdalja: 1.080 mm

Suha masa: 174 kg

Posoda za gorivo: 6, 5 l

Cena testnega vozila: 4.586 evrov

Zastopnik: WBC, d. o. o., Stična 127, Ivančna Gorica. Tel.: 041 200 811

Hvalimo in grajamo

+ dodatna oprema

+ močan motor

+ športen značaj

+ cena

- vzmetenje ni kos zmogljivostim motorja

- zastarela oprema (merilniki, ogledala, krmilo)

Peter Kavčič

Foto: Aleš Pavletič

  • Osnovni podatki

    Cena testnega modela: 4.586 evrov €
  • Tehnični podatki

    Motor: 234 cm3, dvovaljni, štiritaktni, zračno hlajen, uplinjač, el. zagon
    Okvir: jeklen cevni
    Zavore: spredaj 2x kolut, zadaj 1x kolut
    Vzmetenje: spredaj dvojna vodila A, posamični enojni blažilnik, zadaj nihajna roka, enojni blažilnik
    Višina: 110 mm
    Posoda za gorivo: 6,5 l
    Medosna razdalja: 1.080 mm
    Teža: 174 kg