WR pomeni športni paket. Kot bi na motocikel za motokros dal luči. Celo če dobro pogledate, razlike med WR in WRE ne boste takoj opazili. Motorja sta si tako zelo podobna, da vam bistvo razlike gladko uide. No, če damo zraven še dirkalnik za motokros, je kmalu vse jasno.
Italijani so na motor za motokros dodali najnujnejšo svetlobno opremo in ga nastavili tako, da gre glede hrupa, plina in kar je še ekološko-prometnih zahtev, gladko čez tehnični pregled. In si tako za neveliko razliko v denarju kupite »formulo«. WR je dober za vsakdanjo rabo, toda v bistvu je to stroj za dirke enduro. Ste vedeli ali naj prišepnem, da ga lahko vozite že s 16 leti?
Izbrane komponente za vzmetenje in šasijo so trpežnejše, tudi kolesni obroči. Motor modela WR je dirkalni stroj. Nima električnega zaganjalnika in ga tudi ne potrebuje. Drobna brca v nožni zaganjalnik je dovolj, da obudi rezek zvok zmogljivega dvotaktnika.
Lepo čutna sklopka omogoča upravljanje le z enim prstom, in ko na ravnem asfaltu odpreš plin do konca in namečeš vseh šest prestav, se ti zdi, da so vse enako dolge, le motor se dere med nogami . . uuuaaaaaaAAA, uuuaaaaaaAAA, uuuaaaaaaAAA . . in vrtljaji sploh ne padejo. Ker ima 125 cm3, je moči ravno dovolj, da neukega voznika motor ne strese in zlomi.
Motocikel je dolgo časa obvladljiv, čeprav se zelo visoko sedi in je krmilo široko razprto. Vendar si upam reči, da ima vsak terenski motocikel najboljšo ergonomijo, potrebno za učinkovito vožnjo.
Zasebno nimam nobenega namena, da bi dirkal v krosu ali enduro. To zahteva čas, denar, delo, odrekanje, celega človeka. Me pa čisto človeško mika, da bi ob popoldnevih aktivneje telovadil. In to ne v fitnesu. In navsezadnje tudi dejstvo, da človek lahko vozi rasni motocikel, veliko pomeni.
Husqvarna WR 125
TEHNIČNI PODATKI
Motor: 1-valjni - 2-taktni - tekočinsko hlajen - lamelni in mehanski izpušni ventil - vrtina in gib 54 × 54, 5 mm - prostornina 124, 8 cm3 - uplinjač Mikuni TMX38 - 6-stopenjski menjalnik - veriga
Največja moč: ne sprašujte!
Vzmetenje: vilice Marzocchi USD 45, gib 285 mm - blažilnik Sachs, gib 320 mm
Zavore: spredaj 1 × kolut Brembo f 260 mm z 2-batno čeljustjo - zadaj kolut f 220 mm
Gume: spredaj 90/90-21 - zadaj 120/90-18
Mere in masa: dolžina 2090 mm - medosna razdalja 1405 mm - višina sedeža od tal 890 - najmanjša razdalja od tal 367 mm - posoda za gorivo 8, 5 l - masa (brez tekočin, tovarna) 90 kg
Cena: 4.502.59 EUR (Zupin Moto-Sport, Lemberg (051/304 794), Stonauro, Ljubljana (01/561 58 40), AGROMIX, Kranj (041/341 303), Gil Motosport, Mengeš (041/643 025))
Mitja Gustinčič
Foto: Uroš Potočnik
Cena osnovnega modela: | 4.502.59 EUR (Zupin Moto-Sport, Lemberg (051/304 794), Stonauro, Ljubljana (01/561 58 40), AGROMIX, Kranj (041/341 303), Gil Motosport, Mengeš (041/643 025)) € |
---|
Motor: | 1-valjni - 2-taktni - tekočinsko hlajen - lamelni in mehanski izpušni ventil - vrtina in gib 54 × 54,5 mm - prostornina 124,8 cm3 - uplinjač Mikuni TMX38 - 6-stopenjski menjalnik - veriga |
---|---|
Navor: | ne sprašujte! |
Zavore: | spredaj 1 × kolut Brembo f 260 mm z 2-batno čeljustjo - zadaj kolut f 220 mm |
Vzmetenje: | vilice Marzocchi USD 45, gib 285 mm - blažilnik Sachs, gib 320 mm |
Teža: | dolžina 2090 mm - medosna razdalja 1405 mm - višina sedeža od tal 890 - najmanjša razdalja od tal 367 mm - posoda za gorivo 8,5 l - masa (brez tekočin, tovarna) 90 kg |