Test: BMW C400GTMala skuterska revolucija

V iskanju poslovne rasti pri BMW-ju že zadnjih 20 let vlagajo v razvoj in nove tehnologije, hkrati pa se preizkušajo v novih segmentih, ki so bili še ne tako dolgo tega zanje tabu tema. BMW je z modelom skuterjev C 650 GT ta tabu začel rušiti, dokončno pa je padel, ko so razvili in tudi naredili C400X in C400GT.

Mala skuterska revolucija (foto: Peter Kavčič) Peter Kavčič
7. 1. 2020

Čeprav jih izdelujejo na Kitajskem, v tovarni Leoncin, sledu o cenenosti ni. Ves razvoj in tehnologija ter seveda nadzor proizvodnje so nemški. Žal je takšna tudi cena, saj je po ceniku za ta prestižni skuter srednjega razreda treba odšteti kar 8 tisočakov, če pa si ga želite še malo opremiti, pa dodajte še tisočaka. Vožnja z njim in vsakodnevna uporaba sicer nekako upravičita ceno, kajti C400GT je dobro narejen in zasnovan maksi skuter za boj z mestno gnečo. Pod zelo udobnim sedežem ima velik (raztegljiv) predal za čelado in torbo. Je neverjetno okreten, kljub svoji velikosti, udoben z dobro vetrno zaščito, kar je bila sicer ena od graj pri bolj terensko naravnanem C400X.

Motor je s 34 'konji' dovolj močan, da te od semaforja do semaforja izstreli, na avtocesti pa doseže 130 km/h brez naprezanja; največja hitrost znaša 140 km/h. Na drugi strani ponuja presenetljivo dobro smerno stabilnost v ovinkih, tudi če zapelješ prek grbine ali jaška na cesti. Navdušil nas je tudi velik zaslon, a žal z doplačilom, ki se prižge takoj, ko s prstom pritisneš na velik okrogel gumb za zagon motorja (ključ imaš seveda v žepu).

BMW Motorrad Connectivity v tem segmentu predstavlja precej veliko revolucijo. Vaš pametni telefon in skuter postaneta eno, vse skupaj pa zelo intuitivno upravljate prek večnamenskega upravljalnika na krmilu. Telefon si lahko med vožnjo tudi polnite, tako da ni bojazni, da ostanete brez energije, ko je to pomembno. Komunikacijski zaslon omogoča enostaven dostop do seznama stikov, kar pomeni, da lahko telefonirate, ko ste na poti, medtem ko vas navigacija vodi proti cilju.

Konkurenca bo vsekakor morala zavihati rokave, da bo ujela tako preprosto in uporabno povezljivost med vožnjo ter da se bo ob tem skuter tudi tako dobro peljal. Če denar ni ovira, je tole zelo dobra izbira, svoj C400GT pa si lahko tudi povsem prilagodite in opremite po svojem okusu, saj je seznam dodatne opreme izjemen.

Končna ocena:
Eleganten videz navdušuje, to je maksi skuter, s katerim se skozi mestno gnečo prebijete na naslednji sestanek v stilu.
  • Osnovni podatki

    Prodaja: BMW Motorrad Slovenija
    Cena osnovnega modela: 8.000 EUR €
    Cena testnega modela: 9.128 EUR €
  • Tehnični podatki

    Motor: 350 cm3, enovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni,elektronski vbrizg goriva, štiri ventili na valj
    Moč: 25 kW (34 KM) pri 7.500 vrt./min
    Navor: 35 Nm pri 6.000 vrt./min
    Prenos moči: brezstopenjski menjalnik CVT, centrifugalna suha sklopka
    Okvir: jeklen cevni z enoto litega titana
    Zavore: spredaj koluta 265 mm, štiribatne čeljusti,zadaj kolut 265 mm, enobatna čeljust, ABS
    Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice 35 mm,zadaj dvojna nihajna roka iz aluminija, dvojni blažilniki
    Gume: 120/70-15, 150/70-14
    Višina: 775 mm
    Posoda za gorivo: 12,8 l (4 l rezerve)
    Medosna razdalja: n.p.
    Teža: 212 kg
Hvalimo in grajamo
eleganten videz
tehnika
zmogljivosti
uporabnost
nenastavljiv sprednji vetrni ščit
cena testnega skuterja

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri