Zakaj pa ne? Rekli boste: zakaj pa? ! Zakaj bi v 21. stoletju kupil težak, popolnoma jeklen dvokolesnik z bobnasto zadnjo zavoro in se med vožnjo po avtocesti bojeval z vetrom? Pa vas še enkrat vprašam: zakaj pa ne?
Dobro, umirite se, nihče vas ne sili. Večina vas je takih, ki se takega čoperja (pozor, Honda ga na svoji spletni strani sicer šteje med slečene motocikle! ) tudi s palico ne bi dotaknili. In vaši razlogi proti so tehtni in upravičeni: motocikel niti slučajno ne 'leti' toliko, kot bi s 750 'kubiki' lahko, zavorni paket je, hja, podpovprečen, vetrne zaščite ni, in ker je krmilo široko razprto, voznik pa pokončno sedi v sedlu, bo vožnja s hitrostjo več kot 120 kilometrov na uro mučna (gre pa 150, če vas že zanima). Honda v segmentu stare šole ni izumljala tople vode, a tale VT vseeno ni enak vsem dobro znanemu modelu Shadow.
VT 750 je nekakšna mešanica čoperja in slečenega motocikla, zato so stopalke bližje zadnjici, in ne več daleč spredaj, položaj za krmilom pa ni tako klasično čoperski, ampak dokaj pripraven za vsakodnevno vožnjo. Zaradi ugodnega položaja stopalk in krmila je motocikel zelo lahkoten za upravljanje, kar sta potrdila Matjaž in Marko, dva motorista iz redakcije.
No, tale roker na fotografiji pa je naš fotograf Aleš. Ni mu kaj dosti do naših dvokolesnih raket, edino vsake toliko me vpraša, koliko stane izpit za motocikel in ali bi bil Harleyjev Sportster v redu izbira zanj. Na fotografiranju se je zakuril, pa sva zamenjala vlogi: on je obrnil nerodno nameščen kontaktni ključ, jaz poprijel za Canona. Takoj smo bili sklepčni, da je to to. Za skok na kavico, za spogledovanje z Ljubljančankami izpod jet čelade, za izlet na morje.
Na CBR-ki si ga ne predstavljam, da bi mu v roke tiščal začetniško CBF 600, bi bil tudi greh. Pavle bi motocikel s kovinskimi (in ne plastičnimi) ohišji stikal na krmilu, s prijetnim zvokom in s porabo petih litrov na sto lagodno prevoženih kilometrov. Jasno?
Honda VT 750 S
Cena testnega vozila: 6.890 EUR
Motor: dvovaljni V, 52°, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 745 cm? , elektronski vbrizg goriva.
Največja moč: 32, 2 kW (44 KM) pri 5.500/min.
Največji navor: 62 Nm pri 3.250/min.
Prenos moči: 5-stopenjski menjalnik, veriga.
Okvir: jeklen cevni.
Zavore: spredaj kolut ? 296 mm, dvobatna zavorna čeljust, zadaj boben ? 180 mm.
Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice ? 41 mm, 118 mm giba, zadaj dva blažilnika, 5-stopenjsko nastavljiva prednapetost, 90 mm giba.
Gume: 110/90-19, 150/80-16.
Višina sedeža od tal: 750 mm.
Posoda za gorivo: 10, 7 l.
Medosna razdalja: 1.560 mm.
Teža: 232 kg (z gorivom).
Zastopnik: Moto center AS Domžale, Blatnica 3a, Trzin, 01/562 33 33, www.honda-as.com.
Hvalimo in grajamo
+ klasičen videz
+ uporaben motor (navor! )
+ lahkotno upravljanje
+ menjalnik
+ cena
- zavore
Matevž Hribar, foto: Aleš Pavletič Matevž Hribar
Cena testnega modela: | 6.890 EUR € |
---|
Motor: | dvovaljni V, 52°, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 745 cm³, elektronski vbrizg goriva. |
---|---|
Navor: | 62 Nm pri 3.250/min. |
Prenos moči: | 5-stopenjski menjalnik, veriga. |
Okvir: | jeklen cevni. |
Zavore: | spredaj kolut Ø 296 mm, dvobatna zavorna čeljust, zadaj boben Ø 180 mm. |
Vzmetenje: | spredaj teleskopske vilice Ø 41 mm, 118 mm giba, zadaj dva blažilnika, 5-stopenjsko nastavljiva prednapetost, 90 mm giba. |
Višina: | 750 mm. |
Posoda za gorivo: | 10,7 l. |
Medosna razdalja: | 1.560 mm. |
Teža: | 232 kg (z gorivom). |