Test: Honda Honda CB 650 R Hornet (2021)Namenjen je lahkotnemu in brezskrbnemu uživanju

Ko boste zajahali letos prenovljeno Hondo CB 650 R Hornet, boste spoznali, da je na njej mogoč prav dostojen motoristični užitek. In užitek je bistvo vožnje z motociklom, mar ne?

Namenjen je lahkotnemu in brezskrbnemu uživanju (foto: Kavčič) Kavčič
29. 9. 2021

Letos osvežena Hornetka, ki je od zdaj na voljo v štirih barvah, se lahko pohvali s prenovljenimi prednjimi vilicami USD Showa ”Separate Function Big Piston” premera 41 milimetrov, ki skrbijo za korektno odzivnost. V novi sezoni je izboljšan LCD-zaslon, ki je v primerjavi z lanskim modelom bolje berljiv – odslej prikazuje tudi izbrano prestavo in opomnik za prestavljanje navzgor, a še vedno ne dosega standardov konkurence.

Sodoben TFT-zaslon bi prišel prav, a bi to verjetno vplivalo na dvig končne cene motocikla. Prav tako so letos nove bočne plastike, pod sedežem pa se skriva USB-vtičnica, nove bočne plastike pod sedežem pa pričarajo elegantnejši videz.

Urbano in podeželsko

CB650R spada v Hondino hišno skupino neo sports cafe motociklov, kar pomeni, da ima klasično obliko, ujeto v svež dizajn, zaznamujejo pa ga športni geni znamke. Pri tem velja poudariti štirivaljni vrstni motor s prostornino 649 kubičnih centimetrov in močjo 95 'konjev', ki zadovoljuje okoljsko normo Euro 5. Motor ima rad, da pretikate po odličnem šeststopenjskem menjalniku, pri tem pa sta mu v pomoč zdrsljiva sklopka in sistem proti zdrsu zadnjega kolesa HSTC (Honda Selectable Torque Control).

S širokim krmilom, rahlo naprej sedečim položajem in nezahtevnim upravljanjem je namenjen zelo široki ciljni skupini motoristov in motoristk, ki si želijo nezahtevne (vsakodnevne) vožnje. Težave utegnejo imeti le tisti, ki so nekoliko višje rasti. Kljub vsestranski namembnosti se ne brani tudi ostrejše vožnje.

Ko sedem na CB650R, se za širokim krmilom takoj počutim domačega. Sedim dovolj pokončno, da ni utrujajoče, ko pičim mimo popoldanskih ljubljanskih zavojev, in dovolj agresivno, da sem na zavojih tja gor proti Rakitni lahko malce bolj športno našpičen. Izkaže se tako v urbani gneči kot na zaviti podeželski cesti – obema nalogama je kos, ob grgranju izpuha pa je športni značaj CB-jke še nekoliko bolj izrazit.

  • Osnovni podatki

    Prodaja: As Domžale Moto center
    Cena osnovnega modela: 8.390 €
    Cena testnega modela: 8.390 €
  • Tehnični podatki

    Motor: 649 cm³, vrstni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 4 ventili na valj, elektronska
    Moč: 70 kW (95 'konj') pri 12.000 vrt/min
    Navor: 64 Nm pri 8.500 vrt/min
    Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga
    Okvir: aluminijasti
    Zavore: spredaj 2 x kolut 310 mm, zadaj 1 x 265 mm kolut, ABS
    Vzmetenje: spredaj obrnjene teleskopske vilice Showa, fi 41, zadaj enojni blažilnik
    Gume: spredaj 120/70 ZR 17, zadaj 180/55 ZR 17
    Višina: 810 mm
    Posoda za gorivo: 15,4 l; poraba na testu: 6,3 l/100 km
    Teža: 208 kg (pripravljen za vožnjo)
Hvalimo in grajamo
živahen značaj motorja
položaj na motociklu
nezahtevno rokovanje
premalo agresivne zavore
armaturna plošča
Končna ocena

Pravšnji motocikel za širok spekter motoristov in motoristk, ki jim vožnja predvsem pomeni nezahtevno zabavo in užitek.