Honda Africa Twin bo dobila večji motor

Potem ko so si proizvajalci oddahnili po uvedbi standarda Euro4, ki je precej oklestil ponudbo motociklov, se že pripravljajo na uvedbo Euro5, ki začne veljati 1. januarja 2020.

14. 2. 2019

Nekateri proizvajalci so svoje motorje že prilagodili tako, da prehod na strožji okoljevarstveni standard ne bo boleč. Med njimi so BMW, KTM in tudi Triumph. Prav tako pa se na prihajajoče spremembe pripravljajo pri Hondi, kjer je večina modelov že pripravljena, med njimi pa še ni priljubljene Africe Twin.

Bojazen, da bi v prihodnjem letu Africa izginila s cenikov, je odveč, saj bo dobila večji motor s prostornino 1.080 kubičnih centimetrov. Večja prostornina naj bi prinesla tudi dodatnih 5 'konjev', s katerimi pa Honda še vedno ne bo najmočnejša v svojem razredu, saj kot pravijo pri Hondi, za to ni potrebe.

Poleg večjega motorja bodo pripravili še nekaj sprememb, po zaslugi katerih bi morala biti Africa Twin še bolj privlačna. Velikost rezervoarja bo malenkost večja (20 litrov), izboljšana bo vetrna zaščita, nov pa bo tudi večji osrednji TFT-zaslon. Izboljšave bodo pripravili tudi za dvosklopčni menjalnik DCT.

Test aktualne Honde Africa Twin z avtomatskim menjalnikom lahko preberete tule. Test izvedbe Adventure sports, ki je na primerjalnem testu velikih potovalnih enduro motociklov zasedla drugo mesto, pa tule.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri