Akrapovič za Yamaho R7 - več moči, več navora in več zvoka

24. 12. 2021
Deli

Pri Akrapoviču so svojo paleto izdelkov razširili z novim izpušnim sistemom Racing Line (Titanium) za motocikel Yamaha R7.

Izpušni sistem, ki vključuje zunanji plašč in kapo dušilca iz visoko odpornega lahkega titana ter povezovalno cev in kolektor iz nerjavnega jekla, je za 0,7 kg lažji od serijskega. Gre za izdelek, ki ima homologacijo ES/ECE, z vključenim katalizatorjem pa izpolnjuje tudi trenutne zahteve standarda Euro 5. Testiranja na hišnem dinamometru so pokazala, da se v primerjavi s serijskim izpušnim sistemom moč motocikla poveča za 1,5 kW (2,0 KM) pri 9.200 v/min, navor pa za +1,1 Nm pri 5.000 v/min. Piko na i doda še globok in intenziven Akrapovičev zvok, ki se odlično ujema s športnim značajem motocikla.

izpušni sistem Racing Line (Titanium) je oblikovan tako, da se popolnoma zlije z linijami motocikla, pri čemer je dušilec enake oblike kot pri Akrapovičevih izpušnih sistemih za Yamaho R6 in R1, a manjši. Preddušilec je skrit pod oklepom, izhod dušilca pa je na desni strani, kjer za dodaten vizualen učinek poskrbi ročno izdelan toplotni ščitnik iz ogljikovih vlaken.
 
Podjetje je izpušni sistem Racing Line (Titanium) na trg poslalo tik za tem, ko je Toprak Razgatlioğlu (Pata Yamaha with Brixx WorldSBK) osvojil naslov svetovnega prvaka na Yamahi R1, opremljeni z Akrapovičevim izpušnim sistemom. Novi izpušni sistem za Yamaho R7 je podobne oblike kot različica, nameščena na zmagovitem dirkalniku prvenstva WorldSBK, vozniki Yamahinega modela R7 brez stopalk za sopotnika pa lahko dirkaški videz svojega motocikla okrepijo še z dodatkom aluminijastega nosilca črne barve.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"