Aprilia predstavlja: Tuono V4 in RSV4 za 2021

Medtem ko je glavnina pozornosti letos usmerjena na Aprilina predstavnika srednje kategorije RS660 in Tuono 660, pa so se pomembne spremembe zgodile tudi na vrhu njihove ponudbe.

Aprilia predstavlja: Tuono V4 in RSV4 za 2021 (foto: aprilia) aprilia
21. 1. 2021

Aprilia RSV4 (2021)

Aprilia RSV4 je bila za sezono 2021 deležna blage oblikovne prenove zaradi katere je postala še bolj aerodinamčna. Krilca so tako kot pri Tuonu odslej skrita v dvoslojni oklep. Povsem nova je tudi LED razsvetljava ter TFT zaslon, elektronika oziroma celoten paket APRC pa je bil deležen izboljšav. Odslej bo RSV4 serijsko omogočal 6 različnih nastavitev delovanja celotne elektronike.

Pomembna novost, ki pa za zdaj na papirju še ne prinaša pomembnega napredka je povečanje delovne prostornine motorja. Ta je z dosedanjih 1.077 zrasla na 1.099-kubikov, moč pa za zdaj ostaja nespremenjena in v serijski različici dosega 217 'konjev'. Odslej bo seveda ustrezala aktualnemu ekološkemu standardu Euro5.

Za nekaj sprememb so poskrbeli tudi na področju ciklistike. Nova zadnja nihajka je odslej še bolj podobna tisti iz prvenstva MotoGP, kar pomeni, da je ojačana s spodnje strani, s tem pa se znižuje tudi težišče in povečuje stabilnost. Model Factory, ki bo na voljo takoj, pa bo imel še Ohlinsovo polaktivno vzmetenje, kovana platišča in zavorni komplet Brembo Stylema.

Aprilia Tuono V4

Tuono V4, ki je po našem mnenju eden izmed najboljših motociklov nasploh, pa bi moral biti po novem nekoliko udobnejši in kot tak primeren tudi za kakšno daljšo vožnjo v dvoje.

Osnovni različici so namreč namenili bolj prostoren in udoben zadnji sedež, nižje pa so nameščene tudi stopalke za noge. Daljšim vožnjam bi moral biti bolj naklonjen tudi voznik, saj je krmilo po novem višje, položaj voznika pa še nekoliko bolj vzravnan.

Po vzoru na športno RSV4 je tudi pri Tuonu zadnja vilica odslej ojačana na spodnji strani, krilca so prav tako skrita v dvoslojni poloklep, nov je TFT zaslon, enako število možnosti nastavitev pa ponuja tudi elektronika.

Motor pri Tuonu ohranja delovno prostornino 1.077 kubičnih centimetrov, še naprej pa bo razvijal 175 'konjev'.