Bagger po japonsko - Honda CMX 1100T Rebel

30. 12. 2022 | Matjaž Tomažič
Deli

Hondina prodajna uspešnica dobiva nadaljevanje. Tokrat za tiste, ki se radi odpeljejo daleč.

Honda CMX, ki smo si jo bolje zapomnili po imenu Rebel, je s svojimi številnimi dobrimi lastnostmi in predvsem lahkotnostjo ter dostopnostjo upravičeno postala prodajna uspešnica. Seveda, kruzer ni ravno izbira večine motoristov, a tisti, ki se po teh motociklih ozirajo, Rebelu ni težko prepričati.

Če je bil manjši 500-kubični model namenjen predvsem začetnikom, pa je večji 1100 s svojo mehaniko, ki mu jo je posodil avanturistični Africa Twin, kos tudi željam in potrebam zelo izkušenih motoristov. Ne samo, da gre za zelo živahen in dobro vozen kruzer, ta je namreč svojevrsten posebnež tudi zato, ker je na voljo z avtomatskim DCT menjalnikom.  Po novem bodo ljubitelji kruzerjev lahko izbrali tudi različico z oznako T (Touring), ta pa jasno prinaša paket opreme, s katerim bodo potovanja lažja in udobnejša.

Na krmilu, ki je pri modelu precej osnovno, bo v primeru modela T prisotna velika maska v stilu 'batwinga', ob bokih pa bosta nameščena trda plastična kovčka s skupno prostornino 35 litrov. Serijsko bo na krovu prisoten tudi tempomat, okrogli TFT merilnik hitrosti in prikazovalnik vseh podatkov, voznik pa bo lahko izbiral med štirimi voznimi programi. Z vsem tem je Rebel postal tudi čisto pravi 'bagger', ki bo glede na svojo lahkotnost (z dodatno opremo bo za 15 kilogramov težji od osnovnega modela) s svojimi 238 kilogrami (oziroma 248 pri DCT različici), brez težav konkuriral osnovnejšim različicam Harley-Davidsona in Indiana.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol