Bimota KB4 - reinkarnacija seksi motocikla iz sedemdesetih let

Po tem, ko je Bimota na salonu v Milanu predstavila svojega prvorojenca, ki je nastal v zvezi med Bimoto in Kawasakijem, se že najavlja skorajšnji prihod drugega, nekoliko manj ekskluzivnega 'otroka'.

No, kaj več kot kratek animirani video, ki najavlja prihod modela KB4 za zdaj še ni pricurljalo v javnost, vseeno pa je ta napoved dovolj jasna, da partnerstvo med Kawasakijem in Bimoto bo obrodilo sadove.

Kot smo na naši spletni strani že pisali je Kawasaki postal 49,9-odstotni lastnik znamke Bimota, prvi plod sodelovanja pa je pregrešna Bimota Tesi H2.

Nekoliko manj ekskluzivni model KB4 pa bo kot kaže precej bolj iz žanra neo-retro motociklov, saj spominja na Bimotin model KB1 iz sedemdesetih let. Tako kot je takrat model KB1 poganjal 1.015-kubični motor iz Kawasakija Z1000, bo kot kaže naslednika KB4 poganjal prav tako litrski (točneje 1.043 ccm) motor iz aktualnega modela Z1000.

Kaj več o tem, kdaj bo KB4 ugledal luč sveta in kakšne bodo njegove tehnične specifikacije za zdaj še ni znano, vemo pa, da je bil model KB1, ki so ga pričeli izdelovati leta 1978 za tiste čase precej napreden motocikel.

Kot rečeno mu je motor posodil Kawasaki, šlo pa je za zračno hlajeni štirivaljnik. Motor je razvil 85 'konjev', menjalnik je bil 5-stopenjski, na obeh kolesih je imel kolutne zavore, ob tem pa dosegel največjo hitrost 237 kilometrov na uro. Izdelali so le 827 kosov. Okvir je bil izdelan iz krom-molibdenih cevi, pod celoten motocikel pa se je podpisal legendarni Massimo Tamburini. Po mnenju nekaterih ljubiteljev znamke Bimota, je KB1 eden izmed najbolj seksi modelov te znamke.

Danes je potrebno za enega od 827 kosov, ki so jih izdelovali do leta 1982 odšteti okrog 20 tisoč evrov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja