BMW predstavil električnega superšportnika

13. 11. 2015
Deli

BMW je za prihodnja leta svojemu motociklističnemu segmentu zastavil nove, zelo visoke cilje. Podjetje s predstavitvijo dodatnih modelov in vstopom v nove tržne segmente želi pridobiti nove stranke po vsem svetu in tako do leta 2020 povečati prodajo motoriziranih dvokolesnikov na 200.000 enot. Z električnim modelom, ki so ga v prototipni izvedbi naredili skupaj s tehnično univerzo v Minhnu in nosi ime E RR, so vstopili tudi v ta povsem nov segment in poskrbeli, da ima celo boljše pospeške kot izvedba s 199 'konjskim' štirivalnim motorjem!

Ta cilj nameravajo doseči z vstopom v nove trge, povdarek bo na Aziji in Latinski Ameriki in novi premium ponudbi BMW dvokoles v razredu pod 500 cm3. Vtopili bodo tudi v segment urbane mobilnosti z manjšimi skuterji, obeta pa se tudi velika širitev maloprodajne mreže.

Vodstvo BMW Motorrada je svoje načrte napovedalo s temi besedami: »V prihajajočih letih želimo ohraniti našo donosno rast na področju motociklov in dolgotrajno prispevati k uspehu BMW Group«, je dejal Peter Schwarzenbauer, član upravnega odbora BMW AG odgovoren za MINI, BMW Motorrad, Rolls-Royce in poprodajo. »V ta namen bo BMW Motorrad nadgradil svoje poslovanje z novimi produkti in širitvijo na rastoče trge«.

Vstop v razred motociklov pod 500 cm3 bo postavil temelj za rast, začenši s svetovno premiero novega BMW G 310 R. Kompakten, agilen enovaljni motocikel prvi BMW roadster pod 500 cm3.

En valj, nizka masa, visoka dinamična zmogljivost – BMW G 310 uteleša srž modelov BMW roadster: s pravo mero vsega. Pragmatičen v najboljšem pomenu besede ponuja točno to, kar je potrebno – za dinamično zmogljivost in udobje tako v mestu kot na podeželju. BMW G 310 R te osrednje kakovosti prenaša v zmogljivostni razred, ki je nov za BMW Motorrad. Kot pristen BMW roadster obvlada širok spekter disciplin: izkaže se tako pri spretnem in okretnem vijuganju po ozkih mestnih ulicah, kot tudi pri hitri in dinamični vožnji po podeželskih cestah. Zaradi svoje izjemno nizke porabe in sproščenega, udobnega položaja sedenja pa je umerjen za dolga potovanja

»BMW Motorrad z BMW G 310 R prinaša pristen premium model v razred pod 500 cm3«, je povedal Stephan Schaller, vodja BMW Motorrad. »Prav tako bomo v tem razredu povečali tudi našo ponudbo urbane mobilnosti – vključno z motocikli na električni pogon«.

Ne glede na ta novi razvoj pa osrednja dejavnost BMW Motorrad ostaja osredotočena na ekskluzivni premium razred nad 500 cm3. Podjetje je vodilno na trgih v 23 državah in je do konca oktobra letos prodalo prek 121.622 vozil.

PeK

Foto: BMW

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja